Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

20670 Арт-об'єкт. Infiniti Q60 Coupe

Розміреність залитій сонцем Тоскани порушив жовтий автобус з китайськими туристами. На вузькій дорозі, що веде до Fattoria della Aiola, ніколи не було асфальту, тому кожен проїзд по мальовничій грунтовці піднімає пил заввишки з Пізанську вежу. Комплекс, про який багато говорив один відомий блогер у своєму розслідуванні, за кілька місяців перетворився на місцеву визначну пам’ятку. Це, звичайно, не флорентійський собор Дуомо, але туристи теж хочуть зробити тут селфи.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Infiniti Q60 їде по грунтовці глумливо легко – від 19-дюймових дисків і низькопрофільної гуми я очікував більшої трясіння. Взагалі нове купе так органічно вписався в пейзаж на тлі нескінченних виноградників, що його витонченість здається навіть дещо надмірною.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

«До нас часто заїжджають туристи, і я поки не можу сказати: добре це чи погано», – російськомовна дівчина Дарина, яка працює на тій самій виноробної віллі, про приїжджих розповідає гранично стримано. У відповідь на питання, чи можна тут погуляти, схвально розводить руками: «Звичайно».

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Але азартна їзда по вузьких серпантинах на Q60 в режимі Sport+ виявилася куди цікавіше пустельній вілли з кількома невеликими спорудами, старим басейном і зеленим садом. Після того, як купе G37 зняли з виробництва у 2013-му, Infiniti катастрофічно не вистачало такого автомобіля – потужного, слухняного і дуже емоційного.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Останній пункт у програмі Q60 особливо здивував – платформі FM, на якій побудовано купе, вже більше десяти років, але воно все ще здатне сперечатися з кращими в класі. Звичайно, всі елементи ходової постійно допрацьовують, але загальна схема підвісок роками залишається без змін. На вузьких доріжках Тоскани Infiniti не відчуває віку – пронырливо слід за «електронним» кермом, злегка посвистуючи задніми шинами.

Дивіться також:  Підсумовуємо здібності. Land Rover Discovery 5

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Від седана Q50 купе дісталося розумне рульове управління Direct Adaptive Steering. Тут немає механічного зв’язку керма з колесами, а за кут повороту коліс відповідають два електромотора, встановлені на рульовій рейці. Вони отримують команди від трьох електронних блоків управління, які аналізують інформацію про швидкості, прискорення, кутах повороту керма, кренах і іншу.

На випадок, якщо щось піде не так, у автомобіля є підстраховка: рульовий вал приблизно посередині врізане електромагнітні зчеплення, яке замикається в разі збою DAS. Таким чином прямий зв’язок керма і коліс може бути відновлена за частку секунди.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

У Q60 систему допрацювали, «очистивши» кермо ще більше від непотрібної інформації. Він геть позбавлений непотрібної вібрації на поганому асфальті, але при цьому відчуває дорожні стики і дрібні ями – все те, чим грішать тосканські дороги. Але не дивуйтеся, якщо купе з філігранними настройками шасі об’їде смаглявий дідусь на старому Fiat Panda – місцеві знають вузькі доріжки між селами куди краще туриста, нехай і на дуже потужному купе.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

«Яка гарна машина! Давай я за нею догляну?» — великий італієць на парковці в Пізі запропонував послуги «всього за пару євро». Але, не отримавши ні цента, схоже, не засмутився, а дістав смартфон і почав фотографувати.

Бренди з Апеннінського півострова привчили світ до дуже красивим машин: слово «спорткар» обов’язково асоціюється з Lamborghini або Ferrari, а автомобільний дизайн – з Вальтером де Сільвою. Однак Q60 в центральній Італії виробляла не менший фурор, ніж перший кросовер Maserati. За екстер’єр купе відповідав японець Широ Накамура, і так по-європейськи Infiniti не виглядали ще ніколи.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Самий запам’ятовується штрих у зовнішності Q60 – хромований вигин на задній стійці у формі півмісяця. В цілому ж силует купе одночасно витриманий в дусі попередника G37, але при цьому відповідає актуальним трендам, які задає «велика німецька трійка». Горизонтальні ліхтарі, роздуті колісні арки, похила кришка багажника і дуже рельєфний капот – незмінні атрибути сучасного купе D-класу.

Дивіться також:  KIA Carnival: лимузин в семейной шкуре. KIA Carnival

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Габарити моделі майже ідентичні G37, але деякі відмінності все-таки є. По-перше, Q60 виявилася довшою на 35 мм та ширшим на 30 міліметрів. Колісна база залишилася без змін, тому надбавка припала на звиси. В тому числі, інженерам вдалося значно збільшити багажник – з 249 до 342 літрів. У нього тепер легко поміщаються два невеликих валізи і ще кілька сумок з суперкаркета.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Всередині Infiniti Q60 не пропонує щось, чого немає в седані Q50. За великим рахунком, це той же салон: з двома великими моніторами (верхній відповідає за навігацію, нижній – за клімат і мультимедіа), трохи нахилена вперед центральна консоль, дуже правильна приладова панель з кольоровим монітором бортового комп’ютера посередині і класичний селектор «автомата», а не електронний джойстик, як у конкурентів.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Головна відмінність в інтер’єрі – це карти дверей, у яких з’явилися шкіряні ручки, і більш профільовані передні сидіння – не «ковші», звичайно, але з хорошою бічною підтримкою. Власники Infiniti G37 скаржилися на відбиту фарбу на крайках дверей – виходити на тісних парковках було важко через відсутність проміжних фіксаторів. У Q60 вирішили цю проблему: притримувати двері більше не потрібно, але контактів з сусідніми автомобілями іноді все ж не уникнути.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

У черговому крутому повороті купе мене підвело: притуплене відчуття швидкості і тосканське сонце зробили свою справу – я купився на провокацію Q60 і ледь не опинився у винограднику. Цей Infiniti неймовірно виглядає, відмінно управляється і чудово укомплектований, але не будь під капотом 405-сильним наддувний «шістки» – відчуття були б зовсім іншими.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Це європейці і американці можуть вибирати між двох – і трилітровими двигунами – до нас японці привезли найпотужніший з існуючих, тому що купе, в уявленні росіян, має бути дорогим і дуже швидким. Цей мотор знаком російським покупцям за Q50: в седані він по суті прийшов на зміну більш дорогий гібридної установки (355 л. с.) – такі версії імпортували до нас до кризи.

Дивіться також:  Mercedes-Benz S-Class W223: технологии на страже комфорта. Mercedes S-Class (W223)

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

Трилітровий двигун під індексом VR30 – це прямий родич легендарного VR38, яким комплектується суперкар GT-R. На седан і купе встановлюють двигун з двома турбокомпресорами і интеркулерами в двох виконаннях: 300 л. с. і 400 Нм, а також 405 к. с. і 475 Нм крутного моменту. Причому в другому випадку потрібен був додатковий насос для системи охолодження.

Особливо гарний Q60 в середньому діапазоні обертів: блискавичні відгуки на педаль «газу», лінійна тяга і насичений звук вихлопу. Семиступінчастий «автомат» від Jatco працює відповідно: до останнього тримає передачу у «ручному» режимі і не поспішає переходити на щабель нижче навіть в режимі Comfort.

Арт-об’єкт. Infiniti Q60 Coupe

З місця до 100 км/год купе розганяється за 5,1 с – це трохи швидше седана Q50 з аналогічним двигуном (5,4 c), але в цілому повільніше всіх прямих конкурентів. Наприклад, нове купе Audi S5 (354 к. с.) набирає «сотню» за 4,7 с, стільки ж часу потрібно і Mercedes-AMG C43, а BMW 440i витрачає на це вправа 4,9 секунди.

Автор: Роман Фарботко

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

пять × 1 =

Сейчас читают:
top