Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

18141 Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

У той час, коли в Києві щосили панує весняна погода і останні “запізнілі” автолюбителі змінюють зимові шини на літні, в Карпатах була ще справжня зима! Наприкінці березня тут ще триває лижний сезон, а стовпчик термометра може опуститися до позначки -8 градусів. Тому нас періодично щедро посыпало снігом, а небо хмарилось, як із заходом сонця. Що ж, тим краще для нашого тесту, адже перша проба на дорогах нового покоління Audi Q5 проходила саме тут! Що ж, відмінна локація, щоб випробувати кросовер в різних стихіях, в тому числі і на бездоріжжі.

Лінь читати тест-драйв? Дивіться наш відеоогляд:

Перший Q5 з’явився в 2008 році і дуже вдало підтримав продажі Audi в сегменті кросоверів, бо популярність повнорозмірного Q7 до того часу стала спадати. До того ж, Ку5 мала і більш універсальний формат, будучи середньорозмірним кросовером. За роки продажів було реалізовано більше 1600000 екземплярів цієї моделі, але рівно через вісім років німці представили наступника. Дебютував він на Паризькому автосалоні 2016 і привернув до себе чимало уваги. До того ж, автомобільну громадськість розбурхували різного роду чутки: “Отримав пневмопідвіску?”, “Як не буде постійного повного приводу?” і так далі. Так що тепер давайте розбиратися разом.

Комплектації і ціни

Імпортер підготував журналістам три екземпляри, які, як виявилося, мало відрізнялися між собою. Це були дизельні модифікації з 2.0 TDI і 7-ступінчастим S Tronic в хорошому рівні оснащення. Відмінності можна було знайти лише в дрібницях різних малюнках колісних дисків, кольорах обробки салону і т. д. Ми вибрали чорний зі вставками під дерево. Спочатку нам здалося, що ці версії були оснащені що називається “по максимуму”, однак дуже швидко з’ясувалося, що це не так, і опцій може бути ще більше! І це при вартості тестових Q5 близько 80 тисяч Євро. Але справедливості заради відзначимо, що стартова ціна на дизельну версію складає близько 47 тисяч Євро, на бензинову 2.0 TFSI – близько 51 тисячі Євро. В обох випадках привід буде повним, а коробка передач – автоматичної. Далі ви відкриваєте конфігуратор і починаєте додавати опції. А там вже наскільки бажання і гаманця вистачить.

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

Зовнішній вигляд

Коли я вперше побачив нову Q5, то здалося, що в зовнішності мало що змінилося. Ні, ну може бути, щоб кузов залишили недоторканим! Тому краще поглянути детальніше. Спереду новачок став схожим на старшого брата Q7, обзавівшись такий же наріжною гратами радіатора і головною оптикою. В базі вона йде ксеноновим, а за доплату може бути і LED (світлодіодна) і навіть Matrix LED, як на тестових машинах.

Якщо зіставити з попередником, то легко помітити, що лінії стали чіткіше, з’явилися характерні виштамповки на бортах, трохи зменшилася площа скління. Але в цілому силует справді залишився незмінним, так що з впізнаваністю на дорогах проблем не має. Тільки якщо не будуть плутати з минулим поколінням.

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

Побудований на модульній платформі MLBevo, новий кросовер став довшим на 34 мм (4663 мм), вище на 4 мм (1659 мм), але при цьому вже на 5 мм (1893 мм). Відповідно, змінилася і колісна база, вона виросла, але в порівнянні з довжиною не так сильно – всього на 12 мм (2819 мм). Цікаво, що тепер головні конкуренти з “німецької трійки” BMW X3, Mercedes-Benz GLC і Audi Q5 – стали однакові по своїй довжині. Але колісні бази як і раніше різні.

Дивіться також:  Honda NSX: стильный японский спорткар. Honda NSX

В салоні

Якщо в зовнішності спадкоємність з попередником відчувається, то в салоні відмінності помітні відразу, тому що все змінилося докорінно. Нова передня панель тепер не нависає суцільним масивом над водієм, немов відгороджуючи переднього пасажира, хоча все ще злегка розгорнута до нього. Але тепер її немов розгладили, зробивши нижче і підкресливши горизонтальними акцентами в дизайні. А ось дефлекторів обдування у всю ширину тут немає, все по класиці. Вже звично виглядає окремий дисплей мультимедійної системи діагоналлю 8.3 дюйма, розташований досить близько до водія.

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

У тестовій машині був комплекс MMI Navigation Plus, вміє з’єднуватися з Інтернетом (для цього потрібна окрема “сімка” з мобільним Інтернетом, слот під неї знаходиться в бардачку). А там вже і Google-карти, і пошта, і погода і так далі. Плюс функція Audi smartphone interface для швидкого і легкого з’єднання зі смартфоном. Для нього в інтер’єрі передбачено декілька зручних ніш, а також зрушується під центральний підлокітник лоток з бездротовою зарядкою. Графіка дисплея хороша, але справжній кайф, коли з’являється зображення з камери заднього виду – картинка дуже радує око! За насолоду слуху у нашому випадку відповідала опціональна система Bang&Olufsen на 19 динаміків з сабвуфером. Звук гідний і порадує будь-якого меломана, але і доплата за таку опцію відповідна!

У комплекті з просунутою мультимедіа йде і цифрова панель приладів Virtual Cockpit діагоналлю ні багато ні мало 12.3 дюйма. Сама по собі вона є опцією і навіть коштує відносно недорого, близько 500 Євро, але може бути замовлена тільки в комплекті з навігацією, а тоді сумарний прайс помітно зростає до кількох тисяч. Зате ви отримуєте самі передові digital-напрацювання концерну – відмінно читаний екран, чітку графіком (тут використано процесор Nvidia), можливість виводити карти практично на весь екран, “відсуваючи” колодязі приладів на другий план. Спочатку бентежить тільки від’ємний нахил самого екрану.

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

Управління функціоналом віртуальної приладовій панелі винесено на клавіші і барабани на спицях рульового колеса. Все дуже логічно і інтуїтивно зрозуміло, так що і розбиратися в цьому особливо не знадобилося. А ось для мультимедіа того ж у традиційній “шайбі” був встановлений і сенсорний мультитач тачпад – річ може бути і не зайва, але явно вимагає вправності. З іншого боку, не поступатися ж Mercedes, у якого є така ж фішка?

На водійському місці традиційно для Audi зручно, ергономічно і взагалі відчуваєш себе в своїй тарілці. Не останню роль у цьому відіграє можливість тонкої настройки всіх органів управління. Сподобалися сидіння і бічною підтримкою і комбінованою оббивкою, яка допомагала краще утримувати тіло в поворотах. Звичайно, це тільки з варіантів обробки, адже тут може бути і інше поєднання кольорів, фактур, може бути і повністю шкіряне оздоблення. Те ж відноситься і до декоративних вставок. Загалом, варіантів маса! Для кращого розуміння скажу, що тільки варіантів рулів може бути сім! Ну а як вишеньки на торті – змінна по кольору і яскравості контурна підсвічування салону.

Задній ряд і багажник

На задньому ряду мені здавалося повинно бути просторіше. Так, “сам за собою” я розташувався нормально, є і запас місця. Але ось відчуття простору і простору навколо не виникає. Можливо, виною тому високий центральний тунель і формування дивана, які явно натякають, що третього тут не дуже раді. В якості опції можна замовити і трьохзонний клімат-контроль, як у нашому випадку, і можливість зрушувати диван вперед-назад. Стане в нагоді це головним чином для виграшу в обсязі багажника.

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

У похідному стані його місткість становить 550 літрів, що на 10 літрів більше, ніж у попередньому поколінні. Ну а така вод переміщення заднього ряду вперед допоможе викроїти ще приблизно 50 літрів. По внутрішній обробці всі традиційно багато для Audi. І обробка, і можливості кріплення, включаючи рейки-напрямні, на які встановлюється перемичка. Сидіння заднього ряду легко складаються за допомогою двох клавіш, утворюючи при цьому мінімальну сходинку. А для більшої зручності в Q5 з пневмопідвіскою можна опустити корму – для полегшення завантаження і вивантаження. Тільки мені чомусь з працею представляються непідйомні тяжкості, сгружаемые в цей кросовер, для яких може знадобиться така функція.

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5


Драйв

Як я вже згадав спочатку, нова Audi Q5 побудована на платформі MLBevo, яка є глобальною і вже лягла в основу Audi A4, Q7 і навіть Bentley Bentayga! А незабаром на неї стануть і нова A8, і новий Touareg, і інші моделі VAG. Головні відмітні особливості нової платформи кузова і це скинутий зайву вагу, приблизно мінус 100 кг по машині залежно від модифікації, і збільшена на 60% жорсткість. Втім, таким шляхом зараз ідуть всі автовиробники.

Дивіться також:  Когда больше — не лучше. Lexus GX

Оскільки вибору не було, то в наших руках, природно, виявляється дизельна модифікація. Її 2-літровий агрегат розвиває потужність 190 л. с. і це більше, ніж у попередника з його силами 177. Але і наші, в загальному-то не стеля. Хоча для бадьорого драйву навіть по гірських серпантинах його вистачає. Везе він без “підриву”, але дуже впевнено – ще б пак, адже тут 400 Ньютонів крутного моменту! Він доступний на полиці від 1750 до 3000, але на практиці часто здається безмежним. Саме за тягу дизелю можна пробачити чутний гуркіт і програш “бензину” в динаміці. Хоча брошура з характеристиками обіцяє, що наш Q5 повинен виїхати з восьми секунд – 7.9 до “сотні”. Цікаво виглядає і бензиновий агрегат. 252 сили з таких же 2 літрів і момент майже рівний дизельного – 370 Ньютонів. Відповідно, є і виграш в динаміці, немаленький за даними класу – 1.5 секунди до “сотні”. Втім, виграш у витраті палива на кожен сто кілометрів шляху мене вражає більше! Єдине, що в заявлені 5.5 літра в місті віриться насилу. Що ж, візьмемо машину в Києві – перевіримо!

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

Ну а поки можна насолодитися мальовничою гірською дорогою в околицях Буковеля. Саме не підкорити, не атакувати кожен поворот, хоч тут і трапляються привабливі їх зв’язки, а їхати розмірено, в своє задоволення. Саме на такий лад налаштовує дизельна Q5. 7-ступінчастий преселектив S Tronic нічого проти такого драйву не має. До нього то й раніше претензій не було, не з’явилися вони і зараз. Однак до селектору КПП, виконаному по новій моді у вигляді джойстика, знайшлися. Як не звикай, а руки їм орудувати: качнешь вперед, назад поїдеш, качнешь тому, то навпаки. А для режиму Паркінг і зовсім треба не забути окрему кнопку натиснути.

Головним елементів у справі створення їздового комфорту є пневмопідвіска. Вона стоїть на вершині “ходовий ієрархії”. У базовому рівні оснащення йде динамічна підвіска, а як опцію можна замовити спортивну, з регулюванням жорсткості (з допомогою амортизаторів) і, власне, пневму. І якщо на звичайній пружинно кліренс становить 200 мм (на 17-х дисках), то на тестових машинах його можна було змінювати у межах 185-235 мм. Зайшов в меню, або навіть простіше, натиснув кнопку drive select, і вибрав з декількох режимів. Причому в “Комфорті” Audi стає дуже м’якою, так що і заколисати може. Тому і повороти хвацько на ній проходити складніше, однозначно потрібно “Динамічний” режим, коли підвіска занижується і затискається. Але навіть при цьому кермо залишається м’який і легкий. Ви практично не втрачаєте в точності, але й на активний драйв він вас не провокує.

Дивіться також:  KIA Stonic. Малюк-здоровань. KIA Stonic

А що ж новомодна трансмісія ultra? У чому взагалі її фішка? Інженери розсудили наступним чином: коли повний привід не потрібен, його можна і відключити, щоб не витрачати зайву енергію. Саме “відключити”, а не “підключити”, адже в більшості ситуацій Q5 залишається повнопривідною. На старті, в прохолодну погоду (коли холодніше 4 С), в режимі “Динамічний”… І тільки коли 4х4 точно не потрібен, система його вимикає. Відбувається це за допомогою багатодисковою муфтою в приводі задніх коліс. Причому одночасно “розпускається” і кулачкова муфта, що стоїть в задньому редукторі. Для прийняття такого рішення вона аналізує дані 150 датчиків, і в Audi з гордістю підкреслюють, що електроніка прогнозує ситуацію на 0.5 сек. вперед.

Audi Q5. Зміщення акцентів. Audi Q5

Тоді їдемо на бездоріжжі! Перед тим, як залишити асфальт, вибираємо режим Allroad і кросовер злегка піднімається. У салоні будь-яких спрацьовувань я не відчуваю, але зовні добре помітно, що Q5 відразу ж молотить всіма чотирма колесами. Повзти в гору то ми повземо, але підступний карпатський грунт після мокрого снігу швидко замилює шини і наш переможний підйом зупиняється. Коли відчули, що майже застрягли, вибирайте режим Lift. Тоді автомобіль немов підніметься на “навшпиньки”. Так що повернуться на тверде покриття для нас проблемою не було, але з бездором вирішили почекати. І взагалі, що ж це виходить? Скільки років поспіль нам твердили про переваги постійного повного приводу, а зараз кажуть ні, краще буде по-іншому?

Тут саме час розповісти про витрату палива, але наша коротка тестова поїздка була настільки непоказательной, що дані вийшли абсолютно відірвані від реальності. Так що доведеться почекати місцевого тест-драйву.

Підводимо підсумки

Отже, Audi Q5 надійшов у продаж не тільки в європейських країнах, але і в нас, і по всій видимості, готується повторити успіх свого попередника. І всі передумови для цього є: більш виразний дизайн, багатіше оснащення, ширші можливості щодо комплектації. Але потрібно чітко розуміти, що хороший “фарш” тягне за собою пристойний прайс, що явно протвережує потенційних покупців. Ще мені здається, що ставка була зроблена на їздовий комфорт, м’якість в підвісці і плавність у реакціях. Так що любителям більш потужних моторів і швидких версій варто трохи почекати. У другій половині 2017 з’явиться дизельний V6, а за ним “підігріта” SQ5.

А кого з конкурентів виберете Ви? Клікніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

Ну а конкуренти у Audi Q5 відомо хто – Mercedes-Benz GLC, BMW X3, а також Volvo XC60, Jaguar F-Pace і Land Rover Sport. Так що в даному сегменті має бути цікаве суперництво, а ми за цим поспостерігаємо!

12 квітня 2017 року. , InfoCar.ua

страницу нашли по запросам:
  • огляд audi q5
Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

два × два =

Сейчас читают:
top