Battle Chasers: Nightwar – забуті герої

26364 Battle Chasers: Nightwar – забуті герої

Battle Chasers: Nightwar – забытые герои

Джо Мадурейра — дуже захоплюється людина. Навіть не так. ДУЖЕ захоплюється. У художника маса ідей, планів, контрактів, поточних робіт. Зворотна сторона такої багатоверстатна – часу на все не вистачає. Тому, почавши в кінці 90-х років минулого століття роботу над коміксом Battle Chasers, автор зірвав всі можливі строки і в підсумку обірвав серію на півслові, замовкнувши на довгих 15 років. А незавершена графічна новела за цей час встигла стати культовою. У підсумку в 2015 р. Мадурейра оголосив про збір коштів на створення рольової гри по тому самому коміксу, що продовжує історію дивної компанії, що зібралася навколо дівчинки Галлі, якій дісталися магічні бойові рукавички її батька. Так з’явилася Battle Chasers: Nightwar.

Читайте также: Рецепт Рулет с курицей и тропическими фруктами фото

Жанр jRPG
Платформи Windows, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch
Розробники Airship Syndicate
Видавець THQ Nordic
Сайти Steam

Навіть якщо ви терпіти не можете комікси, вам повинно бути відомо ім’я Джо Мадурейра. Справа в тому, що однією з причин припинення роботи над серією Battle Chasers став відхід художника з комікс-індустрії в ігрову. Спочатку Мадурейра створив компанію Tri-Lunar, а в 2005 році став одним із засновників техаської студії Vigil Games. У 2007 студія анонсувала гру Darksiders, креативним директором якої був Мадурейра. Подальше вам відомо. Darksiders зібрала дуже схвальні відгуки преси і гравців, в першу чергу за графічний стиль, за який відповідав Мадурейра, а потім… потім художник пішов з ігрової індустрії, щоб знову малювати комікси. Darksiders II робився ще за його начерками, але вже без безпосередньої участі Джо. Через рік після релізу другої частини Vigil Games пішла на дно разом з батьківського THQ. У результаті майно THQ, у тому числі права на ігри Vigil Games, дісталися австрійської Nordic Games, яка в минулому році змінила назву на… THQ Nordic і працює зараз над Darksiders III. Реліз третьої частини заплановано на 2018 р., а головна героїня гри, руда Лють, чимось нагадує одну з героїнь Battle Chasers. Коло замкнулося.

Давайте і ми повернемося до Battle Chasers. Оригінальний комікс обірвався у 2001 р. буквально на півслові. Малюючи по випуску раз у півроку (на №7 пішло взагалі 16 місяців!), Мадурейра скасував вихід десятого номера. Точно так само з півслова починається і Battle Chasers: Nightwar. Команда друзів Галлі летить кудись на повітряному судні і потрапляє в засідку піратів. Корабель впав, команда розсіялася на невідомому острові, вам необхідно зібрати друзів і з’ясувати, що взагалі відбувається в цій глушині.

Проблема в тому, що пробіл між №9 і початком гри досі не заповнений. Ми не знаємо, як Галлі і її друзі розібралися зі своїми проблемами і охотящимися за рукавичками демонами. Ми навіть не знаємо, як Руда Моніка зблизилася з командою, адже на момент закінчення коміксу вона ще їх ворог. Мадурейра обіцяв відразу після виходу гри намалювати ще три випуски графічної новели, щоб звести кінці з кінцями, але поки що діра в сюжеті залишається, і чим її заповнити, зовсім не ясно. Яскравий вступний ролик, в якому герої захоплено і винахідливо шаткують різноманітних монстрів, взагалі нічого не пояснює, а лише задає загальний тон ігри.

Дивіться також:  Секрети вирощування квітки лантану

Але і це ще не всі логічні нестиковки. Battle Chasers: Nightwar все-таки рольова гра, а не просто action. Значить, герої повинні мати можливість міняти зброю та екіпіровку. Проблема в тому, що Галлі перетворюється на могутнього бійця тільки в тому випадку, коли одягає магічні рукавички батька, інакше вона просто слабка дівчинка, яка не вміє битися. Перше, що пропонують нам в Battle Chasers: Nightwar… правильно, зняти батьківські рукавички і замінити їх на щойно знайдений випадковий предмет екіпіровки. Знову-таки, деякий дисонанс викликає той факт, що дівчинка, буквально нещодавно разрывавшая голими руками демонів з інших світів, і маг, який вміє відкривати портал в потойбічне, змушені битися з летючими мишами, павуками та слимаками. Серйозно, слимаками! Одним словом, якщо б перед Battle Chasers: Nightwar не було оригінального Battle Chasers, все виглядало б набагато логічніше і простіше для сприйняття. З іншого боку, не будь коміксу, ви навряд чи б проймаються любов’ю до персонажів гри, в самій Battle Chasers: Nightwar характери героїв розкриваються досить слабо.

А адже герої – це найкраще, що є в Battle Chasers і Battle Chasers: Nightwar. Давайте нарешті познайомимося з компанією. Головний персонаж коміксу і гри, звичайно ж, Галлі, дівчинка-тінейджер, донька зниклого великого героя Арамуса. У спадок їй дісталися бойові рукавички батька, наділяють її надзвичайною силою, і цілий сонм ворогів, що полюють за могутнім артефактом. Дівчинка міла, безпосередня і любить своїх друзів, особливо могутнього Калибретто. Калибретто – стародавній бойовий голем, ветеран забутих воєн. Големи заборонені у світі Battle Chasers і підлягають знищенню, але Калибретто полагодив і врятував чарівник Нолан, який став його близьким другом. Робот любить все живе і готовий захищати своїх друзів до останньої краплі масла. Нолан – вже немолодий маг з непростим минулим. Враховуючи рівень заклинань, які він використовує, Нолан явно один з наймогутніших живуть чарівників. Гаррісон – колишній палладін і учень Арамуса. Пережив важку особисту травму, пішов на спокій, але, пам’ятаючи про свій обов’язок перед учителем, вирішив знову взяти в руки меч, щоб захистити його дочка. Намагається виховувати Галлі в строгості. І, нарешті, Руда Моніка, подруга дитинства Гаррісона, злодійка, маніпулятор, красуня. Дика суміш Джесіки Реббіт і Рудої Соні в світі Battle Chasers. Враховуючи, що ми досі не знаємо, як вона прибилася до загону – це найзагадковіший персонаж.

Дивіться також:  American Made / «Баррі Сил: Король контрабанди»

Отже, наша компанія виявилася розсіяна по дивного острова, на якому, само собою, відбувається всяка чортівня. Куди-то зникає магічна мана. Хтось збирає могутні артефакти. І взагалі, як-то тут незатишно. Першочергове завдання загону – вибратися з проклятого острова, але для початку доведеться підкачати м’язи і розібратися з деякою кількістю місцевих проблем.

Battle Chasers: Nightwar – практично класична jRPG. Ну, ви знаєте: наші зліва – вороги праворуч, покрокові бої, вибір між простими ударами, спецприемами, використанням предметів з рюкзака і суперприемами. А значить, все дуже неквапливо, статечно і трохи нудно. Кожен прийом супроводжується анімацією, суперприйом – суперанимацией, яку не можна ні прискорити, ні пропустити. Тому у важких затяжних боях все відбувається ще повільніше… Причому першу чверть гри, поки ви збираєте втрачених друзів, бої виявляються настільки нудними, легкими і нецікавими, що «закликивать» ворогів можна, одночасно читаючи «Війну і мир» і попиваючи каву з булочками. Але варто вам знайти Моніку, як на виході з цього самого підземелля вам зустрінуться противники, вбивають весь загін буквально один ударом. І от далі все буде дуже непросто.

Ідея Мадурейра, враховуючи, що світ гри досить невеликий (тут всього вісім великих підземель) – змусити вас ходити колами, скидаючи прогрес підземель і починаючи їх знову, на більш високому рівні складності. Справа в тому, що просто за рахунок зростання рівнів ви ніколи не прокачаєте своїх персонажів для битви з фінальними босами. Необхідно створювати собі кастомний броню і зброю, отримувати бонуси за вбивства сотень (це не жарт) монстрів одного типу, супротивників з одного підземелля і т. д. і т. п. Самі по собі всі ці бонуси здаються невеликими, але, накопичуючись, серйозно посилюють персонажів.

Одночасно в загоні може бути тільки три героя, при цьому залишені в таверні друзі не прокачуються, так що можуть суттєво відстати за рівнем і стати тягарем. Вирушати в бій без доктора нерозумно, так що вважайте, що одне місце у вас вже зайнято під Калибретто — саме голем вміє лікувати краще за інших. Нолан теж може працювати, та до того ж завдає непоганий шкоди, але його заклинання лікування явно слабкіше. Галлі може давати соратникам захист від втрат, але завдає не так-то багато пошкоджень, так що друге місце краще виділити під Гаррісона або Моніку. Втім, ніхто не заважає вам експериментувати.

Дивіться також:  Виталий Козловский рассказал о своей возлюбленной

Якщо бої в Battle Chasers: Nightwar покрокові зі статичним розташуванням супротивників, то по світу ми переміщаємося двома різними способами. По глобальній карті — лише між ключовими точками, що представляють собою локації для вивчення, засідки монстрів або заховані скарби. А ось в підземеллях, які часом не зовсім навіть і підземелля – в режимі реального часу з можливістю перемикатися на одного з членів загону і використовувати його вміння, щоб піти від зіткнення з патрулюють територію загонами ворога або проскочити пастки Тут ви будете вирішувати головоломки з важелями і дверима; шукати записи, що проливають світло на події і дають непогані бонуси за збір колекцій; відшукувати секрети і т. д. А ще ви можете ловити рибу, купуючи нові вудки і наживку! Серйозно! Ми ж говоримо, практично класична jRPG. Якщо вам подобається цей жанр, швидше за все сподобається і Battle Chasers: Nightwar. Якщо ні – вибачайте.

Візуально Battle Chasers: Nightwar – це ожилий комікс Battle Chasers. Мадурейра ідеально переніс персонажів в гру, причому як в 2D, в заставках і під час сюжетних бесід, так і в 3D. Герої добре впізнавані, стиль Мадурейра важко сплутати з якимось іншим, гра виглядає просто відмінно. Правда, такий спосіб не дає повною мірою вжитися в ігровий світ, змушуючи відчувати себе стороннім спостерігачем, листающим сторінки графічної новели. Не знаю, навмисно чи автори досягали подібного, але так вже у них вийшло.

Battle Chasers: Nightwar – суперечлива гра. Вона, безперечно, дуже стильна і незвичайна, але її jRPG механіка, з неквапливими боями і упором на гриндинг, виглядає надто архаїчно, час подібних ігор пройшло ще в кінці 90-х. З іншого боку, якщо ви ностальгируете за старими добрими часами, любите jRPG, є фанатом творчості Мадурейра – ця гра як раз для вас. Інші ж можуть сміливо віднімати від підсумкової оцінки один бал.

І так, грати в Battle Chasers: Nightwar без знайомства з першими дев’ятьма (плюс нульовий) випусками коміксу Battle Chasers просто не має сенсу.

4

Оцінка ITC.UA

Плюси: Впізнаваний графічний стиль Джо Мадурейра; найвища якість відтворення персонажів; цікаві герої; хороша локалізація

Мінуси: Невідповідності між коміксом і грою; jRPG-механіка сподобається далеко не всім

Висновок: Якщо ви фанат Джо Мадурейра і jRPG – це гра для вас. Інші можуть спокійно відняти від оцінки один бал

Roccat рекомендує:

від 2 414 грн

Пропозицій: 30

від 1 219 грн

Пропозицій: 25

від 1 599 грн

Пропозицій: 3

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Новини)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

3 + тринадцать =

Сейчас читают:
top