Чи варто Facebook боятися нового президента США?

46198 Чи варто Facebook боятися нового президента США?

Уже за кілька тижнів в США зміниться президент, крісло якого займе Джо Байден. Цей політик заявляв, що не любить Facebook і у нього з’явиться можливість впливати на найбільшу соцмережу планети. Чи варто Facebook боятися Байдена?Чи варто Facebook боятися нового президента США?

Facebook опинилася у скрутному політичному становищі ще за часів попереднього президента Дональда Трампа. У еру Джо Байдена компанію можуть очікувати серйозніші розслідування її діяльності. Від законодавців до антимонопольних органів – найбільша соцмережа світу ще не знала такої уваги державних органів, яким не подобається поводження з даними користувачів, поширенням ненависті та фальшивої інформації. Усе може закінчитися розподілом Facebook.

«Це не надто хороша стратегія дратувати наступного президента», – каже директор стратегій у Open Markets Institute Саллі Хаббард. Вона виступає за антимонопольне розслідування проти Facebook, Google та інших техногігантів.

Хаббард разом з однодумцями тисне на Байдена, щоб він прийняв інший підхід порівняно з минулими лідерами. Інші закликають також до суворіших мір проти техногігантів.

«Ринки не завжди здатні до самокорекції і реакція по кожній справі може бути не найкращим та найефективнішим способом реагування, – каже Білл Баєр з Brookings Institution. Він є радником команди FTC.

Реальні проблеми для Facebook

Джо Байден привітав як прибічників, так і противників Facebook у своїй команді. Однак коли він стане президентом, на нього почнуть тиснути його союзники, які хочуть дій проти Facebook.

Першим кроком може бути відкликання відповідальності соцмережі від того, що публікують її користувачі. Критики Facebook очікують, що цей крок перетвориться в політику, яка буде ставити на перше місце звичайних людей, а не багаті корпорації.

«Я не тільки впевнений, що адміністрація Байдена змусить Facebook нести відповідальність. Я думаю, ми на шляху до впровадження рекомендацій антимонопольного підкомітету щодо відновлення конкуренції в цифровому просторі», – каже голова Комітету Палати представників з питань судочинства Девід Чічілліне.

Дивіться також:  AuddioRoom. Эпизод №1

Очікується, що дії чи закони влади швидше стосуватимуться усієї індустрії, аніж окремо Facebook. «Баланс в системі робить складним покарання індивідуальної компанії. Білий дім вже безуспішно пробував індивідуальні зусилля політичного впливу проти індивідуальних компаній, таких як Amazon та TikTok, – каже бувший директор публічної політики Facebook Метт Перольт. – Але цілком можливо, що скептицизм стосовно Facebook від команди Байдена може вилитися в більший антимонопольний тиск від Департаменту юстиції та Федеральної торгової комісії. Можливо, що за Байдена Білий дім може використати свій вплив для примусового впровадження змін, яких вони не можуть досягнути виконавчими або законодавчими мірами».

Facebook прийняла міри для виявлення дезінформації чи її повного видалення. Особливо яскраво це проявилося під час передвиборної гонки за пост президента США. Але проти Facebook вже зібралася досить велика аудиторія впливових людей у Вашингтоні.

«За якою ще фірмою краще слідкувати, ніж за Facebook. Кожен знає, хто вони, вони великі, вони здаються монополією, – каже президент фундації Information Technology and Innovation Foundation Роб Аткінсон. Його компанія захищає інтереси Facebook в позові від FTC. – Вони стикнуться зі складнощами при адміністрації Байдена, яка повинна буде показати, що зайнята справою».

Експерти переконані, що ключовим моментом у майбутньому Facebook стануть призначення, які зробить Байден. Сьогодні команда Байдена намагається дотримуватися нейтрального балансу, за що її критикують.

В команду Байдена увідли директор публічної політики Facebook Луіза Террел, помічник генерального юриста Facebook Джессіка Герц, член ради директорів Facebook Джефф Зієнтс. Також в команду увійшли ще три бувші співробітники Facebook.

Така команда лобістів може дати Facebook нейтральний вигляд у відносинах з новою адміністрацією. До цього ще варто додати $16,7 млн прямих витрат на лобіювання своїх інтересів, які заплатила соцмережа минулого року.

Дивіться також:  Китайські вчені заявили про створення лазерного штурмової гвинтівки ZKZM-500 з радіусом ураження до 1 км

За матеріалами: Politico

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Новини)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

шесть − три =

Сейчас читают:
top