Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

20337 Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

За останні три роки Ford Focus третього покоління послідовно здав в продажах до вельми сумного рівня. Якщо раніше, ще за часів другого покоління моделі, вона стабільно була не тільки бестселером марки, але і одним з лідерів в цілому, то для нинішнього автомобіля спад продажів у дев’ять разів відносно цифр трирічної давності – це сувора реальність. І в цей скрутний час допомогти марці підбадьорити продажу повинен рестайлінговий Focus, який продається за кордоном вже більше року. А у нас він буде не тільки продаватися, але і збиратися – виробництво на заводі у Всеволожську стартувало буквально на днях. Подивимося, що ж запропонував нам рестайлінг і багато він змінив. Знайомство було коротким – на тест-треку всеволозького заводу, проте деякі висновки зробити вийшло.

Зовнішність – все ті ж знайомі риси

Після того, як у нас вже пройшли прем’єри Mondeo нового покоління і рестайлінгової Fiesta, дивуватися в зовнішності Focus вже нічому. Фірмова хромована фальшрадіаторная решітка – мабуть, головне нововведення, покликане освіжити екстер’єр і надати йому схожість з більш старшим Mondeo. І можна я не буду говорити, що він схожий на Астон Мартін? Журналісти вже порядком набридли цим порівнянням, тим більше що схожість явно перебільшено.

Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

Але взагалі-то вийшло непогано. Головна оптика дійсно стала трохи більш «хижої» на вигляд, поєднуючись тепер з кутастими трапецієподібними протівотуманкамі в передньому бампері замість круглих на дорестайлінгової моделі. А ззаду картину довершують ліхтарі, зберегли оригінальну форму, але отримали вузьку білу секцію замість великого «пелюстки» у попередника. Ось, загалом-то, і всі зміни, так і технічний опис виглядає злегка вимученим.

Салон – я впізнаю вас в гримі

Дивіться також:  Lexus LX 450d: пока что не из прошлого. Lexus LX 570/450d

З пари поглядів зрозумівши, що змінилося зовні, переміщаємося всередину. Відчуття залишається тим же самим – всього в міру, вищезгаданий «легкий наліт новизни» зберігається і тут. Базове оформлення залишилося незмінним, а з очевидних нововведень – тільки кермо, отримав іншу форму: замість четирехспіцевого колеса з пухкими обводами і округлими рисами в оформленні тепер красується триспицевий «бублик», яка виглядає строго і технологічно.

Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

В іншому ж потрібно бути власником дорестайлингового Focus, щоб знайти відмінності оновленої версії. Змінився, наприклад, блок клімату, отримавши досить «модну» останнім часом піктограмку із зображенням чоловічка (подібні вже були, наприклад, Volvo та Hyundai). А ось пропонований раніше Z-подібний «ручник», схоже, залишився в минулому – на тестовій машині був звичайний важіль, хоча комплектація благоволила.

Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

Також є зміни у мультимедіа, але вже зі знаком «плюс» – тепер тут є фірмова система Sync, її назва красується прямо на центральній консолі, правда, чомусь під блоком управління кліматом. Вона може запропонувати сенсорний екран на 8 дюймів з можливістю підключення пристроїв по Bluetooth і голосовим управлінням. Екран і швидкість роботи системи не вражають швидкодією, але для комфортної роботи їх цілком вистачає.

Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

Ергономіка салону залишилася незмінною – сидіння все так само в міру жорсткі, а місця так само «без запасу». В свій час тільки ледачий не лаяв третій Focus через тісноту в салоні – тут і правда не вийде «розвалитися», він немов облягає вас, як ніби ви одягли його на себе. Але в цілому можна сказати, що спереду відверто тісно – якщо ваш зріст не під два метри, звичайно. Ще одним спірним рішенням є ручне перемикання передач, винесене на кнопки на правому торці важеля КПП, але про це ми вже писали в огляді оновленої Fiesta.

Дивіться також:  Infiniti Q60. Интеллигентная сила. Infiniti Q60 Coupe

Під капотом Новинки, або як він їде

Ні, конкретно на нашому екземплярі був встановлений добре знайомий 1,6-літровий 125-сильний мотор PNDA, давно пропонований на нашому ринку. А шкода! Адже розробники обіцяють появу у нас ще одного представника сімейства EcoBoost об’ємом 1,5 літра і потужністю 150 л. с. Більше того, пару йому складе гідромеханічний «автомат», а не «робот», пропонований на нашому ринку зараз. Ось де можна погратися, а заодно з’ясувати, чи гідна це альтернатива дволітровому «атмосфернику»… Але це потім.

Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

Поки що нас не пускають за кермо, залишаючи в ролі цікавість пасажира, так і поїздка відбувається на полігоні, де толком не розженешся. Але ось що писав наш оглядач Ілля Городників про дорестайлінговий Фокус з точно таким же силовим агрегатом.

Перші кілометри шляху в міській межі залишають приємні враження: швидкі і прозорі реакції автомобіля на дії кермом, а також чітке включення передач підштовхують до більш активної їзди. Однак різке натиснення на педаль газу висловлюється в надрах підкапотного простору… майже повною байдужістю. Ні, на якісь вражаючі уяви швидкісні характеристики 125-сильного «серця» нового творіння Форда ми, звичайно, не розраховували. Але те, що автомобіль з прекрасними настройками шасі і рульового управління буде настільки цікавим у розгоні, ми не очікували. Причому, «викручування» двигуна в зону максимального крутного моменту на кожній передачі ситуацію докорінно не змінило. Фокус, плавно набираючи обертів, також плавно розганявся.

Цікавим етапом «заводського тесту» стала поїздка по дорозі з штучними нерівностями для випробування підвіски, а заодно — якості збірки. Що сказати? Підвіска не гримить, збірка салону не скрипить. Але ходова — «чесна», драйверська. Чекати від неї логановській всеїдності не варто.

Дивіться також:  Ferrari 488 - шикарный заднеприводный суперкар. Ferrari 488 Spider

Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

До речі кажучи, заявлене поліпшення шумоізоляції теж відповідає загальному тону рестайлінгової машини – воно є, але рівно настільки, щоб можна було при бажанні його помітити. Втім, галасливої машину не назвеш. Подивимося тільки, чи змогли інженери Ford вирішити питання зі стуком в рульовій рейці, що виявляється доволі швидко нових машин, – він докучав власникам куди більше, ніж гул шин або звук двигуна…

Трохи новизни для більшої крутизни. Ford Focus Sedan

Почекаємо трохи… а потім ще трохи…

Злегка змінена фраза з прекрасного радянського мультфільму про Вінні-Пуха як не можна краще описує те, що нам доведеться робити. Адже ціни ще невідомі, але їх оголосять вже зовсім скоро – буквально через тиждень, а початку продажів доведеться почекати до кінця літа. Так що у вас є ще півтора місяці, аби визначитися, чи хочете ви придбати рестайлінговий Focus, якого ви, можливо, чекали вже півтора року.

Автор: Максим Березкін

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

пятнадцать + одиннадцать =

Сейчас читают:
top