Citroen C-Elysee і Peugeot 301. Єдність протилежностей. Peugeot 301

23790 Citroen C-Elysee і Peugeot 301. Єдність протилежностей. Peugeot 301

У цьому тесті ми знову зводимо разом два автомобіля, чого у InfoCar.ua вже давненько не траплялося. Але, як ви розумієте, це не порівняльний тест, адже обидві ці моделі, по суті, є близнюками. Швидше це спроба за один раз охопити як можна більше. А приводом для такого дуету послужив недавній рестайлінг цих машин. Отже, по ліву руку у нас Citroen C-Elysee з бензиновим двигуном і «автоматом», а по праву Peugeot 301 з дизелем і механічною коробкою передач.

Обидва француза оновилися цієї осені і до літа достигли в автосалони офіційних дилерів. Зрозуміло, що це бюджетні седани, але мені було цікаво, усунули в ході оновлення явні недоліки? Що ж, давайте з’ясовувати разом.

Лінь читати тест-драйв? Дивіться наш відеоогляд:

Coming soon…

На перший погляд

Ясна річ, першим і найбільш помітним новешеством стала посвіжіла зовнішність. У обох машин повністю змінилася передня частина, з’явилися нові задні ліхтарі. В бамперах седанів тепер прописалися смужки денних ходових вогнів. Головна оптика Peugeot 301 отримала характерний уступ знизу і більш компактну радіаторну решітку з горизонтальними планками більш хитромудрого, ніж раніше, малюнка. Змінився і рельєф капота. У Citroen C-Elysee також горизонтальні жалюзі, утворені подвійним шевроном. Тільки тепер решітка впритул примикає до переднім фарам. Оформлення їх стало куди більш цікавим, ніж раніше, додалося і хромованих деталей в обробці. Так що «Єлисей» причепурився трохи краще свого побратима. Вносить свою лепту і ошатний синій колір, який раніше для нього не пропонувався, а також гарний малюнок литих 16 дисків. З іншого боку, 301 мені здається більш стриманим і чоловічим, чи що.

Citroen C-Elysee і Peugeot 301. Єдність протилежностей. Peugeot 301

Ззаду впізнати рестайлінгові версії седанів можна тільки по світловому малюнку ліхтарів. У Пежо це очікувано сліди від пазурів лева, тобто три горизонтальні смужки, а у Сітроена квадрат зі згладженими кутами. Такою ж ми бачили у всіх нових моделей марки.

Комплектації і ціни

За традицією, наші тестові екземпляри були в максимальних комплектаціях, хоча і з різними двигунами і коробками передач. C-Elysee оцінюється в 16.000 доларів і верхня межа ціни на обидві моделі без урахування опцій, звичайно. Адже самі ціни і на обидва седана абсолютно однакові. Стартують з 11.400$ і фінішують на зазначених 16.000$ В нашому випадку довелося доплатити лише за колір «металік», що склала близько 400$. Дизельний 301 коштує трохи дешевше, 15.700$, але опцій у нього більше, тому фінальний цінник тут більше ситроеновского майже на тисячу доларів. Крім такої доплати за колір, перелік опцій увійшли мультимедійна система з камерою заднього виду (плюс 850$), заводська сигналізація і литі диски. Разом 17.470$ Погодьтеся, вже чималенька сума для бюджетного седана B-класу?

Також варто згадати, що базовим мотором для цих моделей є трициліндровий 1.2 на «механіці». Доступний він і в середньому рівень оснащення. І саме середня комплектація пропонує повний спектр вибору моторів і агрегатирующихся з ними коробок передач. Слідом за 1.2 йде атмосферне 1.6 з механікою або автоматом, а потім і дизель, але вже тільки на механіці. Власне, в максимальній комплектації ви можете вибирати тільки між цими двома останніми позиціями.

Внутрішній простір

У салонах в глобальному плані нічого не змінилося. Нововведення стосуються лише деяких елементів на передній панелі. Однак, як ви зрозуміли, головне з них є опціональним. Мова йде про нової мультимедійної системи. Тому в салон Peugeot 301 ми заглянемо першому. Необхідність наявності такого девайса виникла давно, адже головний конкурент, також родом із Франції, Renault Logan, пропонував кольоровий сенсорний екран і GPS-навігацію з моменту появи другого покоління. Більш того, просять за неї там (це теж платна опція для всіх комплектацій) якихось 300$! На жаль, у наших підопічних таких непридатних цін немає. Навіть якщо замовити просто сенсорний 7-дюймовий екран з Mirror Screen, це обійдеться вам в 380 доларів. У тестовому ж автомобілі повний комплект: сенсорний екран, наві, камера заднього виду і ті ж програми для смартфонів. Правда, мій Meizu з системою не подружився.

Citroen C-Elysee і Peugeot 301. Єдність протилежностей. Peugeot 301

Зате картографія відмінна і працювати з екраном зручно, завдяки невеликому уступу під ним. Так, можна поскаржитися на дрібнуваті кнопки, але все досить логічно і просто продумано, так і система не мотає нерви своїми пригальмовування. В загальний стиль торпедо нова опція відмінно вписалася, неначе стояла тут завжди. Інша справа, що мені не сподобалося велика кількість чорного рояльного лаку в обробці. Він не тільки мазкий і боїться подряпин, але і робить інтер’єр похмурішим. Прямо як в тому анекдоті про чорну чорну кімнату. Салон C-Elysee з його сріблястою вставкою у цьому плані виглядає цікавіше! Але аудіосистема тут простіше у всіх сенсах. Маленький монохромний екранчик, який ділив «житлоплощу» з показаннями бортового комп’ютера, достаток кнопок біля самої магнітоли і що найсумніше — низька якість звуку. Нормально послухати радіо мені так і не вдалося. З зовнішніми носіями ситуація дещо краще, але ненабагато.

Дивіться також:  Cпорт в комфортном режиме. Audi SQ5

Якщо продовжити розповідь про зміни, то варто згадати і дизайн панелі приладів. У кожного з седанів колодязі шкал трохи оновилися на свій лад (мені більше сподобалися у Citroen), так і борткомпьютер тут більше не живе. А от інших змін мною помічено не було. І мова не тільки про дизайнерських речах, але і про функціональні. Так, наприклад, крісла з хорошою бічною підтримкою так і залишилися з глибокою посадкою. Мені довелося трохи підняти їх вгору, щоб підправити ситуацію. Але ще більше засмутило те, що залишився шум вітру вгорі дверного отвору — якраз у водія над вухом! І начебто двері щільно прилягає, і ущільнювачі на місці, а як їдеш швидше 90 км/год, так він тут як тут! У місті на тлі загального шуму і не самій гарній шумоізоляції седанів у цілому з цим ще можна миритися, але при монотонній їзді по трасі це неприємно. Залишився незмінним центральний підлокітник, який ну просто-таки покликаний заважати вам перемикати передачі! На «автоматі» з цим простіше, але от в 301 мені доводилося його піднімати. Ну і в довершення — криза з місцем для дрібних речей і смартфона. Навіть в єдиний диво-підстаканник мій далеко не найбільший апарат не входить. Довелося призвичаїтися і класти його плазом згори. І не падав, і чимось нагадував мені про Panamera.

Citroen C-Elysee і Peugeot 301. Єдність протилежностей. Peugeot 301

Але є за що похвалити седани-близнюки! Зручний обшитий шкірою кермо, хай і завеликий в діаметрі, класно оформлений блок кліматичної системи, дуже просторий салон, який по достоїнству оцінять пасажири заднього ряду (при базі в 2.65 їм тут справжнє роздолля), пристойних розмірів багажник.

Трюм французів здатний вмістити 506 літрів, що дозволяє істотно полегшити вилазки на дачу і вояжі на далекі відстані. Плюс невелика добавка в ніші з повнорозмірною запаскою під фальшполом. Можна взяти все, що хочеться! Ну майже. Адже не варто забувати про високий поріг і завантажувальний отвір — вузькі місця майже у всіх седанів. Кришка багажника раніше відкривається тільки з кнопки з салону або з брелока, зате відразу піднімається на нормальний кут. Зручно підчепити, якщо руки зайняті речами. Так що до цього чіплятися не буду. Можу пробачити і абсолютно нічим не обшиту зсередини кришку, адже є дві зручні ручки для закривання. Але те, що поріг фарбований сталевий поріг залишається неприкритим — це реальний мінус. Тестові екземпляри не пройшли й десяти тисяч кілометрів, а ця частина вже вся подряпана!

Citroen C-Elysee і Peugeot 301. Єдність протилежностей. Peugeot 301


Драйв

Крім вже згаданих, є у Citroen C-Elysee і Peugeot 301 зміни та технічної частини. Це модернізований бензиновий мотор 1.2, який став потужнішим. Так-так, той самий, що йде на базові версії. Його потужність підняли на 10 л. с. до 82 к. с., а крутний момент підтягнули до 117 Ньютонів-метрів. І досягається він тепер трохи раніше. У підсумку це дозволило істотно поліпшити розгінну динаміку. На розгін до «сотні» побратими витрачають тепер не 14.2 секунди, а 12.9. Я вже бачу, як усміхнулася добра половина наших читачів, але все ж погодьтеся — прогрес непоганий! Та й витрата у місті обіцяють на літр менше (6 проти 7). Ми дуже хотіли отримати таку версію на тест, але на жаль, її відшукати не вдалося!

Дивіться також:  Чистые помыслы. Renault ZOE

Що ж, згадаймо добре забуте старе, адже обидва двигуна на тестових машинах нам уже знайомі, і спочатку покатаємося на дизельному Peugeot 301. У плані силових установок наші підопічні схожі тільки в одному — в обсязі двигуна 1.6. Дизель трохи слабкіше, у нього 92 конячки, зате відмінний крутний момент — 230 Ньютонів-метрів. І він доступний з самих низів, його пік досягається ще до двох тисячах, на 1750. Як розпорядиться цією тягою і потужністю залежить безпосередньо від водія і від його вміння працювати механікою. Її ходи довгуваті, але передачі включаються чітко, та й сам важіль ухватистый. Якщо не відмовляти собі і тиснути на гашетку» по повній, то вийде непогана динамічна їзда. Так, у цифрах це всього 11.2 до «сотні», але по відчуттях седан з дизельним мотором біжить дуже жваво, і прискорення з турбо-нотками приємно. Секрет спритності криється і в невеликій вазі, споряджена маса кожного з седанів чи перевищує одну тонну. Звичайно, економія відчувається, коли ти починаєш заглядати у нутрощі машини, але тут вже або-або.

Але бажання їхати швидко незабаром змінюється цікавістю, наскільки економічним може бути даний дует. Підстьобують до цього і заявлені цифри витрати у міському ритмі — 4.9 літра. Але спокійна і вивірена їзда може принести економного водієві ще більші дивіденди! Так, можна вийти на рівень 4 літрів на сто кілометрів, а у вихідний день і зовсім підібратися до 3.5! Таким чином, бака 50 літрів без проблем може вистачити і на 1000 км пробігу навіть у місті. Звичайно, в столиці не виключені тягучки і глухі пробки, але навіть в найсуворіших заторах витрата не піднімався вище 5.5. На цій позначці, судячи за показаннями бортового комп’ютера, він тримався і за останні кілька тисяч, який пройшов тестовий 301.

Дивіться також:  Вибивала в сонячних окулярах. Jaguar F-Pace

У бензинового Citroen C-Elysee інший характер. Незважаючи на велику потужність (115 л. с.), у нього очікувано нижче крутний момент. Всього 150 Ньютонів. Однак прискорення до заповітної першої «сотні» у нього нехай і небагато, але швидше. 10.8 секунди, і це враховуючи автоматичну коробку передач. Хоча на ділі і за відчуттями C-Elysee не так вже й скоро. Атмосферного мотору не вистачає тяги в зоні середніх оборотів і це обертається легкої «задумою». Як і в інших, тут працює аксіома «щоб їхати — треба крутити». Мотор буде ревіти, але ви отримаєте більш-менш прийнятну динаміку. Втім, довго так їздити не комфортно, і волею-неволею переходиш на більш виважений стиль їзди. А якщо вже треба швидше, тобто окремий режим «Спорт», який і підштовхне коробку довше утримувати кожну передачу.

І, власне, про «автоматі». Старий 4-ступінчастий агрегат нарешті поступився місцем сучасній 6-ступінчастою гідромеханіці EAT6, яку нам вже доводилося відчувати на різних моделях концерну PSA. Після доопрацювання та алгоритм перемикання, і плавність зміни передач підтягнули на відмінний рівень, так що закинути цю АКПП мені не в чому. Тверда п’ятірка.

А ось підвіски обох автомобілів таких однозначних характеристик не заслуговують. Особливо «відзначився» в цьому плані дизельний Peugeot, який хоч і здатний виносити великі ями і вибоїни на дорогах, але супроводжує це якісною озвучкою. Та й валкості у нього більше. Додайте сюди ще не саме точне рульове (особливо із зростанням швидкості) і отримаєте повну картину. Citroen веде себе якось зібраніше і по керму і по підвісці, але всеїдності його підвіски бракує. Швидше за все, свою лепту внесли колеса на литих 16 дисках.

У плані витрат ми і не збиралися влаштовувати змагання, але все одно C-Elysee приємно здивував, показавши істотно меншу заявленої цифру. Його показник у міському циклі тримався ближче до 8 літрів, але при нагоді зростав і до 8.5, а іноді і 9. Але в будь-якій ситуації залишався нижче зазначених в технічних характеристиках десяти літрів.

Підводимо підсумки

Отже, ми спробували якомога повніше розкрити тему рестайлінгу Peugeot 301 і Citroen C-Elysee і заодно одночасно випробувати їх різні модифікації. Вони дійсно виявилися різними, з різними характерами і звичками. В дизелі доведеться миритися не тільки з його рокотом, але і з загальною «разухабистостью», але за такий економний витрата можна пробачити багато чого. Бензинова версія на автоматі не так економічний і не так швидкий, зате більш зібраний і плавний на ходу. Сама автоматична коробка відмінна, але отримати її можна тільки в зв’язці з таким двигуном, і це буде найдорожча комплектація обох седанів.

А кого з конкурентів виберете Ви? Клікніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

Що стосується самих змін, то їх перелік досить стандартний, а ось те, що не були виправлені деякі недоліки, це мене здивувало. Адже деякі з них можна було підправити малими зусиллями. Так чи інакше, посвіжілі французи з новими силами вступають в протиборство зі своїми одвічними опонентами. Але тут слід зазначити, що якщо в базових комплектаціях седани стоять цілком конкурентних грошей, то в топових ціна завелика, як для B-класу. А це привід задуматися про перехід на сходинку вище.

8 вересня 2017 року. , InfoCar.ua

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

5 × пять =

Сейчас читают:
top