Drifting Lands: просто додай RPG

20510 Drifting Lands: просто додай RPG

Drifting Lands: просто добавь RPG

Беремо старий, добре забутий жанр shoot’em’up, додаємо в нього елементи action/RPG, і вуаля – новий модний інді-проект Drifting Lands готовий. З винищувачами, що борознять пропливає справа наліво космос, масою корисних і не дуже лута, що випадає із супротивників, і еклектичним сюжетом про кінець світу.

Жанр shoot’em’up action/RPG
Платформи Windows, macOS
Розробник Alkemi
Видавець Alkemi
Сайти drifting-lands.com , Steam

Розквіт ігор жанру shoot’em’up припав на 80-90-ті роки минулого століття, але горизонтальні і вертикальні шутери продовжують випускати і сьогодні, особливо ностальгують за часами своєї юності інді-розробники.

Маленький кораблик, борсається в межах одного екрана, лазер, що стріляє в усі сторони трьома, а то і п’ятьма променями, що пропливають повз задники з абстрактними космічними пейзажами, які заповнюють весь екран різнокольорові сфери, що символізують постріли плазмового зброї, неймовірно багато противників і колосальні кораблі-босів в кінці кожного рівня. Часом ваш кораблик міг витримати всього один постріл, часом парочку. Після цього доводилося починати рівень або всю гру спочатку.

Все це є в Drifting Lands від студії Alkemi. Правда, тепер ваш кораблик став трохи міцніше, у нього з’явилася маса слотів для встановлення більш потужних двигунів, броні, щитів, зброї, керуючих процесорів, прискорювачів і т. д. По суті, це традиційна лялька героя з якої-небудь фентезійної action/RPG. Нестачі в компонентах і зброї немає, ящики з лутом регулярно випадають із збитих супротивників, знай підбирай і приміряй на власний винищувач.

Грається Drifting Lands точно так само, як класичний shoot’em’up. Уворачиваемся від усього, що летить у бік нашого корабля, вчимо схеми поведінки супротивників, заливаємо весь екран пострілами і не забуваємо вчасно застосовувати спецздібності. Концентрація уваги і здорові рефлекси – тільки так можна перемогти натовпу супротивників.

Дивіться також:  Відбувся реліз стратегії A Total War Saga: Troy. Гру можна безкоштовно забрати забрати в Epic Games Store протягом доби

Різні кораблі мають різне число слотів під броню і відрізняються базовими характеристиками. Але найголовніше – вони мають різний розмір ядра, що визначає зону ураження для кожного корабля. Потужний броньований Sentinel має найбільший hitbox і, природно, легко ловить майже всі летять в нього снаряди. Верткий Interceptor за рахунок крихітного ядра може в буквальному сенсі слова просочуватися між куль. Marauder займає середнє положення між цими двома крайностями.

Кожен з кораблів можна прокачувати, вкладаючи гроші в підвищення трьох характеристик, які в тому числі впливають на можливість встановлення того чи іншого обладнання. Structure значно підвищує кількість житті і броню, Power збільшує життя і силу умінь, а Navigation незначно підвищує живучість і потужність зброї. Автори рекомендують новачкам в жанрі shoot’em’up вибирати корпус Sentinel і вкладати всі гроші в Structure. Дозволю собі не погодитися з цим твердженням. Як мені здається, краще верткий Interceptor і прокачування Navigation. З гарною зброєю ви будете зносити ворогів ще до того, як вони стануть проблемою.

Крім основного озброєння, від багатоствольних кулеметів, здатних залити весь екран кулями, до потужних імпульсних лазерів, пропалюють супротивників наскрізь, ви можете оснастити» корабель шістьма спецздібностями, чотирма активними, накладених на кнопки геймпада, і двома пасивними, дають бонуси до захисту або підбору грошей і кристалів, що підвищують життя і енергію вашого суденця. Одне з пасивних умінь – Automatic Retreat, дозволить вам у разі загибелі повернутися на базу, не втративши корабель, що важливо. Справа в тому, що прокачування в Drifting Lands прив’язана саме до кораблю, а не до пілота, так що змінивши корпус або втративши винищувач, ви змушені будете починати все спочатку.

Дивіться також:  Zoom Escaper – додаток для саботажу відеоконференцій Zoom дитячим плачем та вітром

Втім, від гриндинга вам все одно не уникнути. Частина побічних завдань вимагає доставку в кінець певного рівня деяких вантажів, добути які – ваша проблема. Звичайні ж сюжетні місії, починаючи з другого рівня складності (а всього їх тут десять), вимагають ретельного підбору зброї і умінь, а перегравати їх вам доведеться не раз, пробуючи різні комбінації скілів і прокачуючи тим часом свій корабель. Полегшити прокачування, підвищивши грошову винагороду за проходження рівня, можна утримуючи фокус — характеристику, що дає бонус до окулярів. Для різних типів кораблів фокус залежить від різних дій. У Interceptor він зростає при вдалому уворачивании від пострілів противника, у Sentinel – під час регенерації щитів. А ось Marauder необхідно утримувати в заданій області екрану, постійно змінює своє положення.

Рівень складності в Drifting Lands суворий, особливо за нинішніми мірками. Перші десять завдань здадуться тим, хто грав в shoot’em’up у 80-90-х рр., просто знущанням над пам’яттю класичних скролерів, такі вони легкі. Другий десяток завдань, в кінці якого вас зустрінуть боси, з працею вписується в ігровий екран, змусять згадати колишні вміння. А починаючи з третього десятку, ви будете витрачати на кожен рівень по кілька спроб, підбираючи тип броні з певним бонусом до захисту і пробуючи різні види зброї.

Сценарій shoot’em’up — штука опціональна, але в Drifting Lands він є. Причому не тільки сценарій, але навіть запам’ятовуються NPC, видають нам завдання. За сюжетом гри події відбуваються на місці колишньої Землі, в результаті глобальної катастрофи перетворилася в рій плаваючих в порожнечі осколків, на яких люди намагаються вижити.

Не можу сказати, що Drifting Lands – це гра для всіх, але певний шарм у неї є. Якщо вас раптом заїла ностальгія по іграм вашого дитинства або у вашому житті мало пекла і болю – ласкаво просимо в Drifting Lands, гру, яка готова знущатися над гравцем стільки, наскільки йому вистачить терпіння.

Дивіться також:  HP представила ноутбук Spectre x360 на процессоре Intel Kaby Lake-G

4

Оцінка ITC.UA

Плюси: Незвичайне змішання жанрів; механіка shoot’em’up; непоганий вибір спецспособностей і зброї; приємна графіка; висока складність

Мінуси: Щоб пройти деякі рівні, доведеться займатися прокачуванням

Висновок: Дуже оригінальна суміш двох, здавалося б, погано сумісних жанрів

Roccat рекомендує:

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Новини)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

3 × три =

Сейчас читают:
top