Дуель: Hyundai Accent і Citroen C-Elysee (+ окупність дизельного Peugeot 301)

Дуель: Hyundai Accent і Citroen C-Elysee (+ окупність дизельного Peugeot 301)

Дуэль: Hyundai Accent и Citroen C-Elysee (+ окупаемость дизельного Peugeot 301)

Компактні седани В-С-класу дуже затребувані в Україні і 2017 рік подарував нам оновлення популярних моделей Hyundai Accent, Citroen C-Elysee, Peugeot 301. Що дали зміни? Хто як їде, хто просторіше? І в результаті – який автомобіль краще?

Позиціонування

Всі представлені тут автомобілі – це седани, які стоять на стику В-С-класу: номінально їх довжина досягає майже 4,5 м; але в основі лежить шасі моделі В-класу. Однак це саме той формат, який так полюбляють українці: на ці класи припадає близько 30% загального ринку нових автомобілів в Україні. І подібні седани намагаються «всидіти на двох стільцях відразу – в сенсі, залучити покупців двох класів.

Седан Hyundai Accent таким був завжди, починаючи з моменту своєї появи в 1994-м. А історія моделі налічує п’ять поколінь. Нинішній автомобіль – Hyundai Accent з кодом HCr – з’явився в 2016 році, продажу в Україні стартували в 2017-м. На інших ринках ця модель також зустрічається під ім’ям Verna і Solaris.

Історія Citroen CElysee і Peugeot 301 не настільки багата: фактично мова йде про першому поколінні моделей, продажі яких стартували в 2013 році, а до кінця 2016-го пережили оновлення. Українські продажі оновлених моделей стартували на початку 2017 року. Тим не менш, за свою коротку історію Citroen CElysee встиг стати триразовим чемпіоном Світового чемпіонату кузовних гонок WTCC: «прийшов, побачив, переміг».

Всі автомобілі в статті – у максимальних версіях, плюс деякі опції; Hyundai Accent і Citroen C-Elysee – з бензиновими моторами об’ємом 1,6 л і 6-ст. АКПП; Peugeot 301 – з дизельним мотором 1,6 л і 5-ст. МКПП, ситуація з них буде розглянута окремо.

Як їде?

Hyundai Accent їде по-європейськи класно і добротно: у характері автомобіля відчувається легкість. Він легко і точно повертає, нейтральний на дузі віражу; на кермі є зусилля достатня для розуміння крутизни повороту, але не напружуюче своєю вагою. При цьому підвіска комфортно відпрацьовує нерівності абсолютно різного характеру – будь-то ями або горби, великі або маленькі. А ще в салоні тихо – і при розгоні (мотор чути лише в зоні вище середніх оборотів), і при роботі підвіски.

Одним словом – шасі Hyundai Accent ніби прийшов до нас зі світу моделей С-класу, причому його найкращих представників. Мотор теж хороший, але такого відчуття «на півкласу вище» вже не викликає: він просто чесно відпрацьовує свої обіцяні 123 к. с., мало шумить до 3,5-4 тис. об/хв, непогано тягне на «низах» і прокидається з хорошою тягою на «верхах». Можливо на сприйняття мотора вплинула АКПП, оскільки саме «автомат» – це найслабша ланка в вышколенном характер Hyundai Accent. Справа в тому, що АКПП постійно намагається піти до високих передач, однак не поспішає опускатися вниз при необхідності прискорення. У цьому немає проблеми при неспішній їзді; але якщо ви спробуєте їхати навіть не швидко, а лише «злегка динамічно» – це стане проблемою. Замість того, щоб скинути одну передачу і забезпечити достатній рівень прискорення, «автомат» тягне до останнього, змушуючи водія втопити педаль газу в підлогу. Потім, схаменувшись, скидає багато передач (мій рекорд – з 6-ї на 3-ю) і заганяє мотор в зони високих обертів і високої потужності, що попутно позначається на шумі і витраті палива.

Зовнішність і салон Hyundai Accent приємно оманливі: екстер’єр та інтер’єр кажуть, що перед нами «просто сучасний автомобіль», але в їзді виявляється, що Accent вже переріс свій клас. Спереду місця достатньо і в цілому зручне сидіння; мотор справно робить свою роботу – ці пункти нехай не викликають захоплення, але точно заслужили оцінку «добре». А ось «автомат» підкачав: вгору він перемикається м’яко і непомітно, але при розгоні не поспішає скидати передачу, а «спорт»-режиму немає.

В седані Citroen C-Elysee є «спорт»-режим, так і в цілому АКПП працює більш жваво: зміна передач відбувається швидко в будь-яку сторону. Часом здається, що при розгоні педаллю акселератора я керую не тільки мотором, але і АКПП: трохи натиснув – прискорюємося за рахунок мотора; сильніше натиснув – мінус одна передача; ще сильніше – мінус пара передач, вище обороти, максимальне прискорення.

Але здається, що цей запал більше ніхто не хоче підтримати: все налаштовано на комфорт і неквапливу їзду. Двигун VTi 115 добре тягне на низьких і середніх оборотах, але на верхах поступається Hyundai якраз на паспортну різницю в потужності. Кермо відверто легкий, часом на нього проходять удари від нерівностей. Підвіска також зроблена дуже м’якою, явно налаштованої на комфорт – і це добре на невеликих нерівностях, автомобіль буквально пливе по дорозі. Але здається, що підвісці не вистачає енергоємності – з початком середніх і великих ям та вибоїн її нерідко «пробиває» до обмежувачів з неприємними відчутними поштовхами і стуками. При цьому задня частина автомобіля на поганих дорогах часом відзначається посмикуваннями в різних напрямках; проблема вирішується лише пасажирами ззаду і завантаженням багажника, але тоді хід підвіски стає ще менше.

Після оновлення Citroen CElysee став виглядати солідніше: широкий «передок», великі фари, багато хрому, розкішні диски і колір. І відчуття від їзди аналогічні: не швидко, з акцентом на комфорт і солідність для людини «в роках». Мотор 1,6 л і 115 л. с. – не стільки для швидкої їзди, скільки для «запасу під ногою»; АКПП в цьому допоможе. Салон також намагається виглядати солідно: горизонтальна передня панель візуально розширює простір; спереду місце вдосталь.

І ось, коли здавалося, що Citroen C-Elysee програв майже всі їздові дисципліни, на арену виходить його брат-близнюк Peugeot 301. Зі зміною «подвійного шеврона» на «лева» попутно в бік сімейства котячих змінилися і звички. Головна зміна – підвіска: вона стала більш пружною та щільною. Це позитивно позначається на керованості і стабільності їзди: згадані посмикування і розгойдування задній частині тут змістилися далеко за 100 км/год, на автомобілі можна впевненіше їхати і на швидкісному шосе, і в повороті. При цьому, уявіть собі – машина відчувається більш комфортною: адже хай підвіска відпрацьовує дрібні нерівності більш пружно, але тепер її майже не пробиває на середніх і великих ямах. До речі, налаштування підвіски більше залежать не від марки і моделі Peugeot або Citroen), а від обраного двигуна і КПП, тобто маси певної версії автомобіля.

Дизельний мотор тут виступає поза заліком (про це розповім в окремому блоці), однак не можна не відзначити його отличнейшую тягу в середній зоні: приблизно з 1,5 до 4 тис. об/хв – цей мотор здається могутніше будь-якого з конкурентів в даній статті. Однак наскільки динамічно – настільки й голосніше: дизель відчутно торохтить, що чутно як зовні, так і в салоні. Все-таки рамки бюджетного класу передбачають економію, у тому числі – і звукоізоляції. «Механіка» запам’яталася великими ходами важеля, але потрапити в передачу не проблема; педаль зчеплення важкувата, однак момент спрацьовування відчувається добре.

Дивіться також:  RUINER: злом мозку

В ході оновлення Peugeot 301 помітно змінився у зовнішності: пару штрихів – нові передні фари, задні ліхтарі з «кігтями» – і перед нами майже Peugeot 508! Салон в цілому схожий на Citroen, відмінність лише у приладах і парочці деталей (сенсорний дисплей не в рахунок т. к. це опція). Сидіння однакові по формі, але відчувалися більш зручними: здається, використана інша тканина, яка фіксувала тіло. Під капотом – похвально тяговітий і економічний дизель, який завжди працює з «механікою»; АКПП для дизельної версії автомобіля не передбачено.

Однак ні Peugeot 301, ні Citroen C-Elysee не можуть вирішити численні проблеми з ергономікою. Кнопки стеклопод’емников – на центральній консолі; підлокітник – маленький і вимагає відкидання при кожному затисненні/зняття «ручника»; підігрів передніх сидінь – з кнопкою в невидимій зоні; «двірники» вимагають акуратності при заміні – інакше можна подряпати кромку капота; замість повноцінного «клімату» – дисплей з позначенням «тепліше/холодніше»; кришка багажника – без оббивки, є лише з пластикові ручки. При цьому в цілому, в загальних і глобальних питаннях, автомобілі-то хороші. У задній частині салону настільки просторо, що згадується анекдот про непомітний акваріум з бегемотами в кутку кімнати. Багажник об’ємом 506 літрів склав би честь і седана D-класу, плюс є складне заднє сидіння. Але таке відчуття, що «не пошкодувавши лінійкою щедро відмірювали розміром», а як його використовувати – до кінця не продумали.

Навпаки, у Hyundai Accent все добре деталях, але не так просторо в цілому. Головна проблема – в задній частині салону: якщо місця для ніг ще на межі «достатнього», то місця для голови заднього пасажира вже відверто впритул. У теж час – автомобіль відмінно пропрацьований у дрібницях: наприклад, недолік місця він компенсує підігрівом для задніх сидінь; попутно є двоступінчастий підігрів спереду, підігрів лобового скла, навіть підігрів керма! Багажник не дуже програє в розмірах (480 л), натомість пропонує не тільки оббивку, але і сенсорне відкривання: досить постояти поруч з багажником 3 секунди – замок відкривається і кришка трохи відкривається (але не до кінця, оскільки немає електроприводу). А ще – є безключовий доступ і запуск двигуна кнопкою.

«Французи» радують простором ззаду і великим багажником. Але засмучують дрібними недоробками: склопідйомники, «двірники», кришка багажника; замість клімату – т. зв. «автоматизований кондиціонер». Навпаки, Hyundai Accent хороший в деталях: є підігріви всього і вся, запуск двигуна кнопкою, сенсорне відкривання багажника. Лише простір ззаду – на рівні класу, але не більше того. В цілому Hyundai Accent здається низьким, хоча це не так: заявлений кліренс становить 160 мм, так і передній бампер вище більшості бровок…

До речі, про бордюрах, морозах, бруду та інших непростих дорогах – цьому творці всіх автомобілів приділили особливу увагу, оскільки подібні седани спочатку були розроблені під непрості умови експлуатації. У всіх автомобілях – поліпшені ущільнювачі по контуру дверей; збільшена ємність АКБ і більше бачки омивача; посилена підвіска. Седани Citroen і Peugeot 301 відрізняються підвищеним розташуванням повітрозабірника, використанням гвинтів і болтів замість клипсового кріплення в деяких кузовних панелях, наявністю заводський захисту двигуна (ось чому їх заявлений кліренс 138 мм). На диво, але Hyundai Accent позбавлений заводський захисту, зате може похвалитися штатними бризковиками на всіх колісних арках, підігрівом лобового скла та форсунок омивача.

Є інновації?

Загальна архітектура нового Hyundai Accent нагадує попередника, але в деталях все інше: у загальній структурі кузова зросла частка високоміцних сталей; передня незалежна підвіска – з іншими налаштуваннями і кріпленням підрамника; незалежна задня підвіска – схожа на підвіску від старшої моделі Elantra; разом гідропідсилювача – електричний підсилювач керма. Двигун Gamma 1.6 отримав індекс G4FG замість минулого G4FC, а разом з індексом – і радий доробок: нові розподільні вали, поршні, впускний тракт; є подвійна (впуск/випуск) система регулювання фаз газорозподілу. АКПП також була модернізована: змінився гідротрансформатор, збільшилося число фрикційних дисків.

Парочка Citroen C-Elysee і Peugeot 301 створена на загальній глобальної «Платформі 1» групи PSA, яка використовується для компактних автомобілів B-класу: Citroen C3, Peugeot 2008, Citroen C4 Cactus. Звідси схожа архітектура кузова та конструкції – передня незалежна підвіска типу МакФерсон і задня напівзалежна на основі поперечної П-образної балки; плюс відомі «загально-платформні» мотори у вигляді 3-циліндрового 1,2-літрового бензинового PureTech або 1,6-літрового дизеля HDi. Разом з тим, седани відрізняються збільшеною до 2,65 м колісною базою (фактично найбільша база для цієї платформи), що й дало свій результат у вигляді дуже просторого салону. А останнє оновлення «подарувало» не тільки зміни в зовнішності, але також оновлений двигун PureTech VTi 82 (+10 л. с.) і 6-ст. АКПП серії ЕАТ6, яка ще недавно зустрічалася тільки на більш дорогих автомобілях групи PSA: Citroen C4 Picasso, Peugeot 508, DS4, пр.

У цьому класі і за ці гроші складно шукати інновації, які змінять ринок; всі автомобілі «просто сучасним», але без радикальних рішень. Атмосферні двигуни, гідромеханічні АКПП; навіть загальна архітектура схожа: передній привід, поперечне розташування двигуна, незалежна підвіска спереду і ззаду незалежна. Головне технічне зміну для «французів» – нова АКПП серії ЕАТ6 і більше потужності в моторі 1,2 л. Седан Hyundai Accent – повністю новий, але побудований на основі вже відомих рішень: наприклад, двигун Gamma 1.6 кардинально не змінився, але отримав ряд суттєвих доробок.

Однак можна виділитися в питаннях додаткових функцій та системи мультимедіа. Наприклад, Hyundai Accent радує 7-дюймовим сенсорним дисплеєм: аудіосистема, навігація, голосове керування, камера заднього виду, просте і зрозуміле загальне меню. Є підтримка Bluetooth, Android Auto, Apple CarPlay; є навіть можливість роботи з мережею Wi-Fi – можна подивитися погоду або пробки на дорозі. «Французи» можуть відповісти своєю системою мультимедіа на основі сенсорного 7-дюймового дисплея, що з’явилася якраз у ході оновлення і пропонує схожу функціональність: радіо і телефон, картинка з камери заднього виду, навігація; плюс підтримка роботи зі смартфонами за технологіями Mirror Link, Android Auto, Apple CarPlay. Особливу увагу приділю профілю користувачів і голосовому управління: перше дозволяє створювати профіль «під себе» – оформлення дисплея, ряд налаштувань системи; а голосове керування дозволяє не просто давати команди, але навіть вести якийсь діалог з системою. Наприклад, для вибору радіостанції можна сказати її номер в пам’яті або частоту МГц; при наборі номера телефону – можна сказати ім’я з телефонної книги або надиктувати номер з цифр.

Системи мультимедіа в цілому можна порівняти по функціоналу – аудіо, телефон, камера, налаштування, голосове керування, можливість роботи з WiFi мережами – і в цілому радують тим, що сучасні технології прийшли в клас масових недорогих автомобілів. Однак врахуйте, що ці системи пропонуються або в складі найбільш дорогих комплектацій (Accent)…

…або як окрема опція («французи»). В останньому випадку я настійно раджу розщедритися: штатна магнітола Citroen CElysee має проблеми з ергономікою: регулювання гучності кнопками зліва, «крутилка» – це ручний вибір частоти радіо. А система мультимедіа з сенсорним дисплеєм не тільки додає функціональності і відчуття сучасності, але також вирішує проблеми зручності управління.

Нарешті, відзначу кілька дрібниць – приємних і не дуже. Наприклад, Hyundai Accent виділяється класної панеллю приладів Super Vision. Це не тільки красиві прилади, але і багатофункціональний дисплей бортового комп’ютера: він уміє показувати інформацію про витрату палива, запас ходу, дистанцію пробігу; а також – ось що приємно – включення світла, перемикання АКПП, активацію і налаштування роботи «двірників». Ще одна родзинка Hyundai Accent – цікаві фари: світлодіодний (LED) ходовий світло, «линзованная» оптика, і навіть (увага!) функція бічного світла завдяки спеціальним спрямованих на лампам. Близнюки Citroen C-Elysee і Peugeot 301 можуть відповісти лише простеньким БК; а фари, незважаючи на складну конструкцію (окремі секції для ближнього і дальнього світла), порадують лише окремими смужками світлодіодів. Але не все так просто…

Дивіться також:  The Station: спостереження за спостерігачами

Сприйняття приладів Citroen CElysee і Peugeot 301 поліпшується з включенням підсвічування, проте в цілому простенький БК не може змагатися з дисплеєм панелі приладів Super Vision в моделі Hyundai Accent: красиво, зручно, функціонально!

Аналогічна ситуація з передніми фарами: світлодіодна смужка, лінзи, навіть бічне світло. Але – увага! – все це справедливо лише для дорогих версій Hyundai Accent, оскільки більш прості версії автомобіля отримують прилади і фари простіше. На цьому тлі «французи» з багатосекційними фарами і завжди присутньої світлодіодним (LED) смужкою денного ходового світла вже будуть виглядати краще за суперника.

Конкуренти

Номінально парочка Citroen C-Elysee і Peugeot 301 дуже недорога: від 310 тис. грн. (близько $11,6 тис.); однак це версії з 1,2-літровим 82-сильним мотором, в базовій комплектації без подушки безпеки пасажира і без кондиціонера. Середня версія «французів» з аналогічним мотором і помітно кращим оснащенням оцінюється майже 335 тис. грн. (близько $12,5 тис.); або дорожче – приблизно 367 тис. грн. (близько $13,7 тис.) за бензиновий мотор 1,6 л і МКПП або майже 396 тис. грн. (близько $14,8 тис.) за турбодизель 1,6 л і МКПП. Максимальні версії автомобілів з турбодизелем 1,6 і МКПП або бензиновим мотором 1,6 і АКПП – оцінені в 426 тис. грн. (близько $15,9 тис.) і 436 тис. грн. (близько $16,3 тис.) відповідно; але це без урахування додаткових опцій.

Седан Hyundai Accent в базі дорожче: мінімум 374 тис. грн. (близько $14 тис.) за базову версію з мотором 1,4 л і 6-ст МКПП. Далі слід широкий вибір середніх версій в ціновому діапазоні 390-445 тис. грн (близько $14,5-16,6 тис.): вибір між бензиновими моторами 1,4 л (100 к. с.) і 1,6 л (123 к. с.); вибір між МКПП і АКПП; різне оснащення. Максимальні версії Hyundai Accent завжди комплектуються мотором 1,6 л, є вибір між МКПП і АКПП; цінник – від 472 тис. грн. до 538 тис. грн (близько $17,6-20 тис.) залежно від комплектації. Однак порівняння «в лоб» буде не зовсім вірним, оскільки для конкуренції з максимальним Hyundai Accent до максимальних версіями Citroen C-Elysee і Peugeot 301 потрібно додати кілька дорогих опцій (сенсорний дисплей, камеру заднього виду) і тоді ціна «французів» складе 463 тис. грн., але це все одно дешевше Hyundai Accent.

А тепер підбираємо конкурентів. По-перше, Renault Logan – він дешевше конкурентів «в базі», є дизельний мотор; але також є відчуття економії в деталях і не вистачає потужних двигунів. По-друге, Ravon R4 – приблизно як Logan, навіть дешевше, великий багажник; але непоказна зовнішність, не вистачає цікавих деталей, так і загалом марка Ravon ще слабо відома для звичайного покупця. Третій варіант – Skoda Rapid: тут з популярністю марки і моделі все добре; є великий багажник, сучасна техніка, включаючи мотори TSI; але немає дизелів, так і в цілому автомобіль оцінений на рівні Hyundai, при цьому поступається йому в ряді пунктів оснащення. Четвертий варіант – літній VW Polo Sedan – нагадує ситуацію з Rapid: відоме ім’я, великий багажник, сучасна техніка; але ціна вигідна тільки у базі, немає дизеля і деяких цікавих опцій. Нарешті, п’ятий варіант – седан KIA Rio: автомобілі нового покоління у нас немає, а Rio радує низькою ціною і непоганим оснащенням в середніх версіях, але засмучує мізерним вибором малопотужний моторів і відсутністю сучасного оснащення.

Головних конкурентів я назвав і описав вище. Але серед непрямих можна згадати і чимало інших автомобілів: знизу – щось доступне, начебто ZAZ Vida; зверху – базові версії седанів С-класу, типу Ford Focus або Hyundai Elantra.

Вартість утримання

Витрата палива бензинових автомобілів приблизно порівняємо. У місті Hyundai Accent споживав 9-10,5 л на 100 км шляху. Але якщо постаратися їхати активно – то витрата зростав до 11-12 л; у цьому я схильний звинувачувати «автомат», який при активній їзді часто переключається не оптимально і змушує двигун працювати в зоні високих оборотів. Бензиновий Citroen C-Elysee також укладається в 9,5-10 л палива, але при спробі активної їзди його витрата не перевищував 11 л на 100 км шляху. Цікаво, що «за паспортом» Hyundai Accent обіцяв бути більш економним, ніж Citroen C-Elysee; а насправді вийшло навпаки. При їзді по трасі на 80-90 км/год обидва автомобілі споживають 4,5-5 л на 100 км при швидкості 90-100 км/год витрата становив 5,5-6 л на 100 км – тобто приблизно відповідав «паспорту».

Що стосується дизельного Peugeot 301, то він витрачає помітно менше. У місті можна вкластися в 5 л на 100 км і лише при їзді в режимі «лину, стрімголов» можна отримати витрата 7 л на 100 км шляху. На трасі при швидкості 80-90 км/год автомобіль споживав 3,5-4 л палива, а до витраті 5-6 л на 100 км виходив тільки при їзді зі швидкістю 110-120 км/ч. Однак уточню, що дизель не можна прямо порівнювати з бензиновими автомобілями.

Періодичність повноцінного ТО для Citroen C-Elysee становить один раз на рік або 20 тис. км; але є проміжна заміна масла кожен 10 тис. км. Дрібне ТО (масло + фільтр) оцінюється завжди однаково – 1,7 тис. грн.; більш обширне (яке припадає на кожні 20 тис. км) обійдеться в 2,1-2,8 тис. грн. в залежності від обсягу робіт. Загальна гарантія на автомобіль складає два роки; але гарантію можна збільшити з допомогою додаткових сервісних контрактів – максимум п’ять років або 100 тис. км пробігу.

Періодичність ТО для Hyundai Accent становить один раз у рік або 15 тис. км. Вартість стандартного ТО – 3,6 тис. грн.; розширені ТО обходяться в 4,2-7,5 тис. грн. залежно від пробігу та обсягу робіт. Покупці Accent зможуть вибрати одну з двох гарантійних програм – 4 роки без обмеження пробігу, або 5 років або 100 тис. км пробігу.

Всі ціни вказані за станом на листопад 2017 року без урахування різних знижок, бонусів, акцій при купівлі автомобілів або їх обслуговуванні.

Дизель на компактному седані: воно того варте?

Відповідь дасть Peugeot 301 і калькулятор. Тим паче, що є комплектація Active, яка однакова для трьох двигунів: бензин 1,2 л; бензин 1,6 л, турбодизель 1,6 л.

Відмінності лише в системі ESP, яка стандартна для дизельного мотора і в розрахунках буде додано до ціни бензинових версій автомобілів. У минулому я їздив на Citroen C-Elysee з бензиновим мотором 1,2 л 72 л. с. і він хороший: цілком достатньо для 2-3 людей в салоні; динамічний і «веселий» в зоні високих оборотів; економічний при плавній їзді. В ході оновлення цей мотор став могутніший на 10 л. с. Словом, двигун 1,2 л – приклад «розумної достатності» заради економії. Також у порівнянні є бензиновий двигун 1,6 л 115 л. с. – приклад потужного двигуна, який в динаміці і максимальної швидкості може потягатися з дизелем; він вимагатиме за це більше палива; але зате доступнішими початкової купівлі.

Дивіться також:  Assassin's Creed Origins – The Hidden Ones: на іншому березі

Розрахунок наведено для автомобілів з МКПП. Дані розраховані відповідно до паспортного витраті палива в змішаному циклі + 10% до витрати на різні негативні чинники реальних умов експлуатації. Вартість ТО – згідно з розрахунками виробника. Ціна 1 л дизельного палива – 25 грн.; ціна 1 л бензину А-95 (звичайний) – 27 грн.

Автомобіль Peugeot 301 1,6 диз. Peugeot 301 1,6 бенз. Peugeot 301 1,2 бенз.
Ціна покупки 395 800 грн. 373 600 грн. 341 600 грн.
До 100 т. км 28 238 грн. 20 858 грн. 20 340 грн.
Ціна + ТО 424 038 грн. 394 458 грн. 361 940 грн.
Різниця в ціні 29 580 грн. 62 098 грн.
Витрата палива 4,7 л на 100 км 7,15 л на 100 км 5,4 л на 100 км
Ціна 100 км 117 грн. 193 грн. 146 грн.
Вигода дизеля 76 грн. на 100 км 29 грн на 100 км.
Окупність 39 тис. км. 214 тис. км.

У підсумку ви хочете купити потужний і динамічний седан В-класу – то логічно вибрати дизель: він себе окупить за 39 тис. км і навіть якщо до цього пробігу постане питання про продаж автомобіля, то дизельна версія більш ліквідна на вторинному ринку. А якщо плануєте їздити неспішно і акуратно (в стилі Citroen C-Elysee) то сміливо вибирайте мотор 1,2 л: заощадите на покупці стільки, що до межі окупності ще катати і катати. Такий «розклад» підтверджують і продажу парочки Citroen C-Elysee і Peugeot 301: більше половини покупців вибирають бензиновий мотор 1,2 л; ще третина – турбодизель 1,6 л; і лише близько 10% платять за бензиновий мотор 1,6 л.

Повертаючись до загальної статті – у цій статистиці вся сила продажів Citroen C-Elysee і Peugeot 301: їх беруть або в недорогих версіях з мотором 1,2 л або з економічним турбодизелем.

У підсумку

Якщо підвести підсумки однією фразою, то: Hyundai Accent – щоб їздити, а Citroen і Peugeot – щоб возити. В цьому немає нічого поганого, французькі седани являють собою чудові «робочі конячки»: просторий салон, великий багажник; недорогі версії з мотором 1,2 л; економічний дизель; європейська зборка (Іспанія); можливість вибрати опції «під себе». Якщо пройтися по прайс-листу і списком технічних характеристик автомобілів, то я наберу десяток-інший переваг Citroen C-Elysee і Peugeot 301 над конкурентами.

Але вся справа в тому, що коли мова заходить про покупку автомобіля «для себе коханого (коханої)», то ці плюси не складаються в цілісну картину. А у випадку з Hyundai Accent – складаються: добре управляється, добре їде (навіть по ямах), добре оснащений. Ось просто хороший автомобіль, який вже зробив півкроку вище над своїм класом.

Плюси Hyundai Accent:

+ Високий рівень їзди: керованість, комфорт, тиша

+ Багато сучасного обладнання від автомобілів більш високих класів

+ Вдалі середні версії: бензинові мотори 1,4 л або 1,6 л; МКПП або АКПП; комплектація

Мінуси Hyundai Accent:

– Ні бюджетних версій, немає дизельних версій

– Затісний в задній частині салону, та й багажник – достатній, але не лідер класу

Плюси Citroen CElysee і Peugeot 301:

+ Багато місця в салоні, дуже простора задня частина; багажник – один із лідерів класу

+ Є недорогі версії з мотором 1,2 л, турбодизель – рідкість в класі

+ Можна зібрати автомобіль «під себе»: простіше, але дешевший; дорожчий, але «крутіше»

Мінуси Citroen CElysee і Peugeot 301:

– Клас їзди: C-Elysee занадто м’який; Peugeot 301 краще, але все-таки трохи поступається Accent

– Проблеми в деталях: склопідйомники, «клімат», підігрів, аудіосистема…

Технічні характеристики Hyundai Accent 1,6 MPI DCVVT 6АТ

Кузов – седан; 5 місць

Габарити – 4,4 х 1,73 х 1,47 м

Колісна база – 2,6 м

Багажник – 480 л (салон 5 місця)

Вантажопідйомність – 495 кг

Мінімальна споряджена маса – 1105 кг

Двигун – бензин; атмосферне; R4; 1,6 л

Потужність – 123 к. с. при 6300 об/хв

Крутний момент – 151 Нм при 4 850 об/хв

Питома потужність і момент – 81 к. с. на 1 т; 99 Нм на 1 т

Привід – передній привід

Трансмісія – 6-ст. АКПП

Динаміка 0-100 км/ч – з 11,2

Максимальна швидкість – 192 км/ч

Витрата палива (паспортний), місто – 8,9 л на 100 км

Витрата палива (паспортний), траса – 5,3 л на 100 км

Шини тестових автомобілів – Nexen N Fera SU4 195/55R16

Технічні характеристики Citroen CElysee 1,6 TVi 115 АКПП-6

Кузов – седан; 5 місць

Габарити – 4,42 х 1,75 х 1,47 м

Колісна база – 2,65 м

Багажник – 506 л (салон 5 місця)

Вантажопідйомність – 460 кг

Мінімальна споряджена маса – 1 090 кг

Двигун – бензин; атмосферне; R4; 1,6 л

Потужність – 115 к. с. при 6 050 об/хв

Крутний момент – 150 Нм при 4 000 об/хв

Питома потужність і момент – 105,5 к. с. на 1 т; 138 Нм на 1 т

Привід – передній привід

Трансмісія – 6-ст. АКПП серії ЕАТ6

Динаміка 0-100 км/год за 10,8 с

Максимальна швидкість – 188 км/год

Витрата палива (паспортний), місто – 10 л на 100 км

Витрата палива (паспортний), траса – 5,6 л на 100 км

Шини тестових автомобілів – Michelin Energy Saver 195/55R16

Технічні характеристики Peugeot 301 1,6 HDi 92 МКПП

Кузов – седан; 5 місць

Габарити – 4,445 х 1,75 х 1,47 м

Колісна база – 2,65 м

Багажник – 506 л (салон 5 місця)

Вантажопідйомність – 460 кг

Мінімальна споряджена маса – 1 090 кг

Мотор – турбодизель; R4; 1,6 л

Потужність – 92 к. с. при 4 000 об/хв

Крутний момент 230 Нм при 1 750 об/хв

Питома потужність і момент – 84 к. с. на 1 т; 211 Нм на 1 т

Привід – передній привід

Трансмісія – 5-МКПП ст.

Динаміка 0-100 км/ч – з 11,2

Максимальна швидкість – 180 км/год

Витрата палива (паспортний), місто – 4,9 л на 100 км

Витрата палива (паспортний), траса – 3,9 л на 100 км

Шини тестових автомобілів – Michelin Energy Saver 195/55R16

страницу нашли по запросам:
  • ситроен c-Elysee хюндай акцент
Автор:
Дата: