Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

36246 Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

Чи знаєте ви, які дороги в Бразилії? Особисто мені там бувати ще не доводилося, але кажуть, що з хорошими дорогами там все досить проблематично. А значить, попит на автомобілі з позашляховими задатками апріорі високий. Саме так міркувала компанія Ford, коли розробляла свій EcoSport ще в 2003 році. Зараз же ми вирушили тестувати рестайлінг другої генерації Ford EcoSport!

Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

Адже ця модель замислювалася для ринків, що розвиваються і для тих країн, де нормальні асфальтовані дороги якщо не на стадії проектування, то як мінімум тільки будуються. А ще цього автомобіля повинно бути багато за адекватні гроші. Загалом, розробники з концепцією вгадали, і перше покоління EcoSport розійшлося хорошим тиражем. Воно продавалося тільки в країнах Південної Америки, а потім і в Мексиці. Для нас же це справжня заморська екзотика, а далеким родичем того, першого EcoSport, можна вважати Ford Fusion.

Все змінилося з виходом другого покоління в 2012 році, яке стало глобальним і значно розширило географію присутності. Крім ринків Індії та Китаю, Экоспорт добрався і до нас. Порівняно з попередніми поколіннями модель помітно змінилася, але на тлі своїх проєвропейських конкурентів виглядала дещо химерно. Тому затягувати з оновленням не стали.

Зовнішній вигляд

Першим, від чого було вирішено позбутися, стало запасне колесо, яке кріпилося зовні на дверях багажника. У міських «джунглях» такий тюнінг мало доречний, і навіть серйозні позашляховики вже не возять п’яте колесо «за плечима». Втім, кому дуже треба, можуть замовити виносну запаску як додаткову опцію. Слідом під ніж пішли вузькі фари, круглі противотуманки і розділена фальшрадіаторная решітка. Тепер EcoSport дивиться на навколишній світ широко відкритими очима, а його погляд став ще суворіше. З більш крупними гратами і немов гранованими великими протівотуманкамі кросовер став виглядати солідніше і більше схожою на інші моделі Ford. Але як би не старалися дизайнери, змінити пропорції і сприйняття автомобіля в цілому їм не під силу. І EcoSport раніше «вище, чим довше», що вигідно підкреслює великий кліренс.

Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

Змінилися і бампера. На задньому тепер немає виїмки під номер, адже він переїхав вище, на двері багажника. Традиційно для кросоверів нижня частина кузова оперезана чорним пластиком. Але виставлені на тест машини красуються не лише красивою забарвленням «в підлогу», але і двоколірними комбінаціями! Швидко з’ясовується, що тут представлені не просто топові версії, але також модифікації ST-Line. А у них якраз забарвлені бампера і пороги, що робить автомобіль багатшими. Але ладно ще забарвлення, а ось чи не погарячкували фордовци з багатообіцяючою приставкою? Зараз будемо перевіряти!

Дивіться також:  Все смотрят на меня. Toyota Alphard

В салоні

І перші виправдання виявляються вже в салоні. Спортивний злегка скошений кермо, селектор КПП з металевим набалдашником, накладки на педалі, червона рядок в обробці. Хоча найголовніше навіть інше — інтер’єр повністю обновився! Стали якісніше матеріали, продуманіше і зручніше ергономіка, прибрані дрібні прорахунки. Ford EcoSport крокує в ногу з часом: по центру торпедо красується глянцевий екран мультимедійної системи з діагоналлю 8 дюймів.

Відтепер ніякого нагромадження кнопок і маленьких синіх екранів. Так і вертикальні повітроводи канули в лету. Зараз все підкреслено горизонтальними лініями, що робить салон візуально ширше. Разом з новим дизайном додалося не тільки солідності, але і зручності користування. Колишнє безліч кнопок тепер ховається всередині тачскріна, зовні залишені лише головні, які часто використовуються. Блок клімат-контролю став красивішим і наочніше, тим більше інформація дублюється і на верхньому екрані. У самому низу — ніша для гаджетів і пара USB-входів. Додалася акуратна поличка і над перчаточным ящиком.

Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

Повертаючись до мультимедіа варто відзначити, що інтерфейс системи SYNC 3 простуватий, зате її меню побудовано логічно, а на команди реагує швидко. Особливо це порадувало при роботі з навігацією. Тим більше, що працювати з мульти-тач екраном можна так само легко, як і на смартфоні, а для пальців є зручний упор. Загалом, всі візуальні недоліки я готовий їй пробачити. До речі, такий планшет покладено лише топовим версіями, в інших він буде поменше розміром. А ось те, що приємно здивувало — непомітна гравірування B&O на динаміках. Дійсно, в нашій машині стоїть саме ця акустика (опціонально) на 10 динаміків з сабвуфером. Звук відмінний, насичений, причому навіть звичайні радіостанції звучать цілком пристойно. Після оновлення список додаткового обладнання EcoSport став помітно багатший. Приділили увагу і якості матеріалів: від застосування більш м’яких пластиків до тактильних відчуттів при роботі з багатьма органами управління. Однозначно, Экоспорт став сприйматися дорожче!

На водійському місці я розмістився без проблем і відразу ж підібрав зручну посадку. Звичайні з вигляду передні крісла на практиці добре утримують тіло, тим більше, що свою лепту вносить і «чіпка» алькантара.

Порадувала і оновлена панель приладів. Окремі колодязі пішли в минуле, і тепер вона підкреслено плоска і разом з тим максимально інформативна завдяки великому екрану борт-комп’ютер по центру. Місце на ньому не гуляє дарма і водій може отримати зведену інформацію по середній витраті, пробігу, запасу ходу одночасно. Ну і органи управління зі «спортивним ухилом» не просто красиві, але й зручні.

Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

На задньому ряду спочатку здається затісно, але сам сівши за собою розумію, що колінами в спинку я не впираюсь. Сам диван досить жорсткий, а у його подушки бічна підтримка надмірно м’яка, щоб було зручніше при посадці-висадці. Ще одна особливість — висока посадка. Хоча саме вона дозволила розмістити з комфортом і запасом вільного простору п’ятьох пасажирів. Але, звичайно, трьом дорослим на задньому ряду по ширині буде тісно.

Дивіться також:  Hyundai IONIQ electric. Новенький. Hyundai IONIQ electric

Обсяг багажника залишився без змін і становить 334 літра. Його візитною карткою як і раніше залишається розчиняються у бік двері, яка готова завалити ваш багаж (валіза) при відкриванні, якщо ви завбачливо не прибрали його в бік.

Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

Вимогливий і широкий поріг (він же частина заднього бампера), який в дорогих версіях забарвлений в колір кузова. У самому трюмі є жорсткий переставний фальшпол, що дозволяє отримувати рівну площадку при складанні задніх сидінь. А ось підпідлогу шукати не варто — його тут просто немає.

Драйв

З технічної частини у оновленого Ford EcoSport відразу кілька обновок. Найсерйозніші з них — це новий дизельний мотор об’ємом 1.5 літра (125 л. с.), нова система повного приводу Intelligent All-Wheel Drive і модернізована ходова частина. Тому завдання номер один — дістати саме дизельну версію! На щастя, таких машин виявилося більшість, тому розділ майна між журналістами пройшов мирно. Турбодизель з перших же кілометрів підкуповує впевненою тягою з низьких оборотів — 300 Н/м крутного моменту доступні тут вже з 1700 оборотів. Намагаючись не проскочити потрібні повороти і розв’язки в Лісабоні і його околицях, я цілком поглинений орієнтацією на місцевості. І коробка передач не вимагає до себе зайвої уваги — вивозить на третій там, де навіть для дизеля вже проситься «друга».

Трохи освоївшись і за кермом нової машини, і з обстановкою навколо, починаю нарощувати темп. Дизельний EcoSport виявляється не тільки потужний, але і швидкий — на набір першої «сотні» у нього йде 10,9 секунди. Хоча по відчуттях здається навіть швидше. На це враження працюють всі ключові вузли автомобіля. Передачі перемикаються і вивіреним зусиллям, на дії кермом (з електропідсилювачем) кросовер реагує чітко, підвіска відмінно тримає машину у віражах. Мабуть, приставка ST-Line тут дійсно не зайва. Та навіть «sport» в назві придбав для мене свій сенс. В якийсь момент мені здалося, що я перебуваю за кермом оновленої Fiesta. А спогади про неї мене найприємніші ще з першого літнього тест-драйву!

Ford EcoSport. Урбанізація. Ford EcoSport

Дуже гідно проявила себе і підвіска на повнопривідній машині. Тут варто зазначити, що в такому випадку вона буде багатоважеля, на відміну від моноприводних машин, яким передбачена балка. Так от, на португальських дорогах середньої європейської якості, вона відмінно відпрацьовувала всі нерівності і в той же час впевнено тримала машину на траєкторії. Так що навіть самий маленький Ford з сімейства кросоверів володіє всіма навичками старших моделей, що дозволяє йому позбутися ярлика маленького бюджетного кросовера.

Дивіться також:  Audi Q7: антикризисный премиум-класс. Audi Q7 (4M)

А ось повний привід з електрогідравлічною муфтою, яка приводить в дію задні колеса, випробувати в серйозній справі поки не вдалося. Звичайно, у нас був варіант з’їхати на вологий і дуже підступний пісок океанічного пляжу, а потім довго милуватися навколишніми пейзажами в очікуванні допомоги. Але ми вважали за краще цього не робити, і просто насолоджувалися картинкою заходу. За запевненням представників Ford, новий повний привід спрацьовує швидше колишнього і за 100 мс встигає повністю заблокувати муфту. Проте доступний 4х4 буде тільки з «механікою» і тільки на дизельних версіях. Зате у моноприводних кліренс більше — 190 мм.

За підсумком цілого дня тесту я привіз середня витрата в 6.4 літра на сто кілометрів. Не рекорд звичайно, але і маршрут адже був не зовсім типовим. Для порівняння хотілося проїхати на версії з «автоматом» і не без зусиль, але я його роздобув! Агрегатується він з турбобензиновим EcoBoost, де з літра знімаються ті ж 125 сил. Але характер машини вже зовсім інший. Вона трохи веселіше «підрив», але не так бистра в цілому. І хоча крутний момент має чималу полку (1400-4500 оборотів), він майже в два рази менше дизельного — 170 Н/м. Сам по собі «автомат» на шість ступенів дуже непоганий, перемикається плавно. Але в тандемі з Экобустом йому іноді доводиться утримувати кожну передачу довше, до 3.5 а то і 4 тисяч, щоб забезпечити динамічний розгін. Хоча для звичайного пересування в місті така коробка цілком підходить! Ну а витрата вийшов очікувано вище дизельного. Що цікаво — рівно на два літри вище, 8.4 л.

Підводимо підсумки

Оновлений Ford EcoSport ось-ось з’явиться у наших дилерів у продажу. Адже тепер його шлях набагато коротший — з Румунії, з заводу компанії в Крайові. Хоча дизельну версію доведеться трохи почекати, вона надійде до середини цього року. Безумовно, рестайлінг пішов EcoSport на користь — дизайнери постаралися, як могли, а разом із зовнішнім виглядом, перерисованным салоном з’явилися і технічні нововведення.

А кого з конкурентів виберете Ви? Клікніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

По суті, було зроблено максимум можливого. Автомобіль подорослішав і став солідніше, не втративши при цьому молодіжної спрямованості. А от як його продажу підуть і разом з тим змагання з конкурентами в класі, де скоро яблуку ніде буде впасти, ми дізнаємося зовсім скоро — треба тільки дочекатися прайсів.

12 лютого 2018 року. , InfoCar.ua

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

три × пять =

Сейчас читают:
top