Honda зняла видовищний ролик «Dream Makers» зі своїми новинками, неіснуючими блокбастерами і CGI-графікою

22055 Honda зняла видовищний ролик «Dream Makers» зі своїми новинками, неіснуючими блокбастерами і CGI-графікою

Honda сняла зрелищный ролик «Dream Makers» со своими новинками, несуществующими блокбастерами и CGI-графикой

Коли ми говоримо про комп’ютерні ефекти і CGI-графіку, то зазвичай мова йде про ігри або фантастичних фільмах. Однак у рекламному ролику «Dream Makers» японський автовиробник вирішив використовувати дану технологію для того, щоб підкреслити причетність своїх автомобілів до створення різноманітних кіношедеврів.

Рекламний ролик демонструє повний цикл виробництва сучасного фільму — починаючи зі сценарію і розкадровок, продовжуючи натурними і студійними зйомками з використанням зелених екранів і закінчуючи 3D-моделюванням і накладенням CGI-ефектів.

P. S. до Речі, якщо хочете побачити, як створюються спецефекти для сучасних фільмів, то обов’язково подивіться відео від визнаних лідерів Industrial Light & Magic на прикладах «Star Wars: The Force Awakens» і «Варкрафт» (а також «антиприклад» з мінімумом CGI — «Божевільний Макс: Дорога люті»).

Джерело: Honda

Дивіться також:  Кайлі Міноуг показала себе у підлітковому віці на честь 53-річчя
Автор:
Дата:
Из той же категории: (Новини)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

16 − 7 =

Сейчас читают:
top