Hyundai Tucson 1.6 T-GDi. Турботяга. Hyundai Tucson

23142 Hyundai Tucson 1.6 T-GDi. Турботяга. Hyundai Tucson

Hyundai Tucson модель для нас не нова, адже ми були вже на її першому виїзному тест-драйві, і брали машину після локальної презентації. Тоді ми прокотилися на 2-літровою бензиновою версії. Але не так давно під капотом Тусана з’явився турбований мотор 1.6, якого у нас не було на старті продажів. Більш того, він агрегатується з не менш цікавою коробкою — преселектівним семиступінчастим «автоматом»! Ось заради цього тандему ми і вирішили ще раз освіжити наші враження від корейського кросовера.

Лінь читати тест-драйв? Дивіться наш відеоогляд:

Coming soon…

Тестовий Туса, а саме так просять називати дану модель представники марки, дістався нам в комплектації Style і оцінюється ось такий автомобіль в 30.400 доларів США. І, як виявилося, самих комплектацій стало більше — тепер їх аж п’ять. З’явилася нова Trend, вона на сходинку нижче нашої, в якій немає шкіряного салону, зате є мультимедіа з 8-дюймовим екраном і навігація. Але двигун для неї можливий лише один, той самий дволітровий атмосферник, в той час у всіх інших можна вибирати мінімум з трьох.

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi. Турботяга. Hyundai Tucson

Заглиблюватися в нетрі «тарифної сітки» не будемо, вивчити її ви і самі зможете, зайшовши в наш каталог або на сайт до будь-якого офіційного дилера. Я ж зазначу, що такий двигун, як у нас, доступний для версій Express, це початкова, за 27.900$, нашої Style, і для Top — вже за 33.500 $

Я пропоную не зупинятися докладно на зовнішності Тусана, оскільки ми її вже не раз обговорювали. Зазначу лише, що кросовер виглядає цілком мужньо, а його дизайн я б назвав тривалим, адже він позбавлений чудернацьких новомодних елементів. І він мені подобається більше, ніж його соплатформенника KIA Sportage.

В салоні

Після майже двох років з моменту знайомства з Hyundai Tucson, дизайн салону продовжує мені подобається. Він відмінно гармонує з екстер’єром і досить ергономічний. Докучає хіба що блакитне підсвічування, але схоже, її Хюндай міняти не мають наміру. Можливо навіть з принципу.

В цей раз у нас більш багата комплектація і можете оцінити, як виглядає шкіряний салон, для якого доступні три кольори на вибір: чорний, бежевий і, власне, бордовий. На мій погляд, виглядає він вельми непогано і є відмінною альтернативою класичному чорному. Дуже порадувало в серпневу спеку, що є перфорація, а в топової версії ще й вентиляція. Ну і регулювання поперекового підпору теж припала дуже до речі — це саме те, чого мені не вистачало в минулому тесті, коли у нас були сидіння з тканинною оббивкою. Само собою, регулювання електрифіковані. І все б добре, але при моїй посадці і зростанні 1.82, підголовник випирає трохи далі комфортного положення, змушуючи трохи нахиляти голову вперед або відривати плечі від спинки сидіння.

Дивіться також:  Раз, два, три – лампочка, гори!. Cadillac XT6

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi. Турботяга. Hyundai Tucson

В іншому на робочому місці водія цілком комфортно. Приємний у хваті кермо, хай і прості, але прилади відмінно читаються і борт-комп’ютер по центру, наочне управління музикою і кліматом. «Музичний центр», правда, зовсім просто, так що і зупинятися особливо не на що. Ну а блок клімат-контролю, можна сказати, зразок ергономічності. Поєднання обертових шайб і кнопок, наочна індикація роблять його зручним у використанні. Корисна річ — обдув можна пустити одночасно за трьома напрямками.

І взагалі, відчувається в інтер’єрі деяка німецька строгість і впорядкованість. Вкотре переконуюся, що корейці дуже наполегливо і не без успіху копіюють концепції німецьких брендів. Сподобалося мені і акуратне оформлення центрального тунелю. Важіль «ручника» поступився місце елегантною клавіші, тут же поруч ще кілька, але поменше. Щоправда, з-за їх однотипності постійно потрібно поглядати, то ти вмикаєш. Звернули на себе увагу і деякі цікаві відмінності від більш простої версії Express. Так, пластик дверних карт тут не жорсткий, а м’який, але от центральний підлокітник по вильоту чомусь не регулюється.

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi. Турботяга. Hyundai Tucson

Ззаду сподобалося і зручність посадки-висадки, і простір для пасажирів. Нова платформа, а внаслідок збільшення довжина кузова (+60 мм) колісна база (+30 мм) в порівнянні з попередником, явно вплинули на це вільний простір. Плюс до цього є підігрів на дві швидкості і власні дефлектори обдування. Того гляди, в наступному поколінні і своя регулювання клімату з’явиться!

Додав в обсязі і багажник. Початкова цифра його літражу вказувалася на позначці 513 літрів. Але в специфікаціях наших версій, в підполі яких живе повнорозмірна запаска з литим диском, значаться 488 літрів об’єму. В принципі, при крайній необхідності п’яте колесо можна витягти, переставити фальшпол нижче (для цього є свої полози) і отримає виграш у просторі. До речі, не будемо забувати і про регулювання спинки другого ряду. Ну і само собою, вона може бути повністю складається в пропорції 40 до 60. Після цього ми отримаємо рівний вантажний майданчик. Поскаржитися залишається лише на пластикові боковини, вони ж арки крил, які могли б покрити таким же ворсом, як і підлога.

Дивіться також:  Cadillac Escalade: Грозная оптика и легкий рельеф. Cadillac Escalade

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi. Турботяга. Hyundai Tucson

Драйв

Ну а тепер найцікавіше! Мене так і кортіло мерщій натиснути на педаль «в підлогу», але я все ж стримався і вирішив знайомитися з машиною поступово. Вже з перших кілометрів прийшло розуміння, що мій Tucson їде легко і досить невимушено. Крутити мотор, щоб їхати швидше ніякої потреби немає. Сам по собі силовий агрегат не є абсолютною новинкою, і на деяких ринках з’явився одночасно з дебютом моделі. Формально, він був отриманий шляхом додавання турбіни до атмосферного 1.6 GDi, який розвиває 132 сили. Завдяки турбіні з подвійною крильчаткою і деяким іншим доопрацюванням і модернізацій, з мотора вдалося зняти на 45 кінських сил більше 177! Але найцікавіше, що момент 265 Ньютон-метрів доступний тут вже з 1500 оборотів! Так і полку у нього пристойна, до чотирьох з половиною. Чи треба дивуватися, що двигун дуже еластичний і везе машину дуже впевнено.

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi. Турботяга. Hyundai Tucson

Але у звичайному режимі він не повністю розкриває свій потенціал, чому у вас навіть може промайнути думка «Слабенько як-то!». І для того, щоб розігнатися по повній, ми вирушили на наш розгінний прямік. З допомогою кнопки Drive Mode обираємо спорт-режим, він тут другий і останній, і починаємо виміри. Буквально з другої спроби Tucson виходить на позначку 9 секунд проти заявлених 9.1 до «сотні». Можливо, розгін вас не порадує звуковим супроводом чи підкресленою зміною передач, як це робить DSG, але в будь-якому випадку гідний результат досягнутий.

Дійсно, в спортивному режимі машина оживає і починає чутливішими реагувати на дії водія. Тут головне не соромитися тиснути педаль. І як мені здалося, всі свої 177 коней Hyundai Tucson видає чесно. Що стосується преселективною коробки, то вона плавно і м’яко перемикається вгору і любить швидше добиратися до вищої передачі. Але якщо сталевого коня треба стиснути, легко скине і дві відразу. Однак перемикання між другою і третьою не завжди проходять ідеально, і це, мабуть, єдина претензія до коробки передач. З турбованим мотором вона уживається добре, і таке поєднання дійсно виправдано.

Підвіска порадувала своєю готовністю боротися з великими асфальтовими неприємностями у вигляді хвиль, досить великих ям та грубих латочок. Але ось на всякої дрібниці була жорсткувата і потряхивала пасажирів. Непогано вона тримає машину у віражах, особливо на хорошому асфальті, але все-таки такий кросовер це не спортивний автомобіль, тому жодних ігнорування правил дорожнього руху. А ось побовтатись у піску, на нашому улюбленому піщаному підйомі, ми були просто зобов’язані.

Дивіться також:  Мелкий бес. BMW X1 (F48)

Tucson відразу ж зайняв цікаву позицію. Начебто і намагався допомагати, але далі половини підйому я не забирався. Нічим не допоміг і режим Lock, блокуючий розподіл моменту між осями 50 на 50. Довелося по-старому: відключив протибуксовочну, примусово вибрав першу передачу (щоб не переходила на другу в самий невідповідний момент) і дав по газам. І що б ви думали? Туса буквально злетів на підйом! Пара таких проїздів підтвердила результат. Але ось в «диагоналке» кросовер спасував. Колеса з меншим зчепленням буксували щосили, а ті, що з великим, стояли як укопані. Причому чутно було, що в надрах автомобіля щось відбувається, клацає й клацає, але він сам — ні з місця. Добре хоч ні електрокерована багатодискова муфта, ні інші вузли під час цих випробувань не перегрівся і не потребували перепочинку.

Підводимо підсумки їзди традиційно витратою палива. Відразу скажу, що в заявлені 9.6 літрів вписатися можна, підтвердженням чому мій рекорд 8 літрів на «сотню». Правда в дуже спокійному ритмі і ненавантаженому місті у вихідний день. Тому реалістична цифра витрат становить 9.6-10 літрів. Далі все залежить від вашого бажання включати спорт режим. Всі ці цифри без урахування їзди по бездоріжжю, звичайно.

Підводимо підсумки

Ну що ж, підведемо підсумки. Hyundai Tucson з турбобензиновим мотором показав себе добре. До плюсів моделі як такої в даному випадку додаються бадьора, рівна і упевнена динаміка, швидкий розгін і більш-менш прийнятний при цьому витрата. Звичайно, ми зараз не розглядаємо дизельні мотори, а лише бензинові.

А кого з конкурентів виберете Ви? Клікніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

Якщо говорити про конкурентному сегменті, то на сьогодні Tucson 1.6 T-GDi є досить конкурентоспроможним, враховуючи технічну частину, оснащення опціями і те, скільки за все це просять. Так що дочекаємося підсумків року і подивимося, чи зуміє ця версія допомогти продажів моделі на нашому ринку в цілому.

21 серпня 2017 року. , InfoCar.ua

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

18 − пять =

Сейчас читают:
top