Mercedes C-Class. Новий або рестайл?. Mercedes C-Class (W205)

Mercedes C-Class. Новий або рестайл?

Новий C-Class 2019 пережив рестайлінг, і хоча зовнішніх відмінностей від попередньої версії не так вже багато, всередині ховаються цікаві нововведення. Наприклад, С-клас можна тепер сміливо називати гібридними автомобілями. Але про це пізніше, а поки…

Зовні

Перед нами та ж платформа і той же кузов. Mercedes C-Class раніше виглядає, як компактний S-клас. І цей підхід німців, коли всі три седана виконали в одному стилі, змусила покупців по-новому подивитися на С-клас і Е-клас.

Зокрема, в Україні це вивело модель на новий рівень продажів. Так, звичайно, бестселером (по всьому світу – близько 415 тисяч екземплярів лише за минулий рік) вона не стала, і, мабуть, як у Європі, ніколи не стане. Але до 2018 року C-Class наздогнав з продажу BMW 3 Series і Audi А4, які зараз помітно дешевше Мерседеса.

Лінь читати тест-драйв? Дивіться наш відеоогляд:

Після рестайлінгу модель отримала нові бампери, нову фальшрадіаторні грати, нову оптику. Світлодіодні денні ходові вогні є вже в базовій комплектації, а за доплату можна отримати не тільки повністю світлодіодні фари, але і «чарівний» MULTIBEAM.

Всередині

Салон також підігнали під сучасні тренди і злегка освіжили. Тут з’явився новий –сяючий – кермо, 12.3-дюймова цифрова приладова панель, збільшений до 10.25 дюйма центральний екран (хоча колишній, 7-дюймовий, також залишився в строю), нові мультиконтурні крісла. Навіть в простих версіях за рахунок хромованих деталей салон став виглядати яскравіше: акценти від фірмової солідності змістилися на пару кроків до гламуру.

Чи можуть такі метаморфози стати перешкодою для вибору автомобіля тими, хто не є прихильником такого підходу? Думаю, немає: просто беріть чорну, з чорним салоном, і здалеку ви будете виглядати, як в S-Class! Потрапляння буде стовідсотковим, якщо замовите зовнішній стайлінг у версії Exclusive – модель в такому виконанні дуже нагадує «старшого брата».

Обладнання

Багато опції доступні тепер вже в базовому виконанні: наприклад, система KeyLess, світлодіодні елементи в оптиці і кілька систем безпеки. Тому якщо комплектація «бубон» трохи подорожчає, то це, в принципі, не буде означати, що автомобіль вже дуже подорожчає для клієнтів. Ми поки нічого не знаємо про нові ціни, але особисто я дуже сподіваюся, що імпортеру вдасться стримати ціну в тих же межах, що і раніше. Це, я б сказав, життєво важливо з урахуванням того, як демпінгують сьогодні конкуренти.

Дивіться також:  Вітряна особистість. Maserati Levante

Якщо ви пересядете сюди з дорестайлінгової версії або з будь-якого Мерседеса минулих років, то найбільше вас здивує мультимедійна система. Так, до технологій, представленим в останньому А-класі, їй ще треба дорости. Мабуть, будемо чекати нового покоління. Тут ще немає сенсорного дисплея, а голосове керування доступно зовсім не для всіх функцій. Але, з іншого боку, меню отримало оновлення та більш яскравий інтерфейс, є купа нових функцій і, звичайно ж, можливість підключати смартфони. Що важливо, так це швидкодію всієї системи: якщо не враховувати «подтупливание» навігації, вся вона працює дійсно швидко.

Слідом за Е-класом «молодший брат» отримав повний пакет безпеки, включаючи умовний автопілот. Крім утримання в смузі Mercedes С-Class «вміє» обганяти з перестроением при включенні повороту, а його активний круїз-контроль підлаштовується під обмеження швидкості на дорозі.

Задній ряд і багажник

За мірками класу ця модель – великий автомобіль. І за габаритами (довжина становить 4793 мм, ширина без дзеркал – 1810 мм, висота – 1442 мм), і за розміром колісної бази (2840 мм). Вмощуючись на задньому ряду «сам за собою» (мій зріст – 193 см), можу точно сказати, що місця тут більше, ніж на задньому дивані у Audi A6 минає – C7 – покоління. Там всередині було трохи тісніше. Незважаючи на те, що А6 грає в одному дивізіоні зі «старшим» Е-Class.

Але це не означає, що тут дуже багато місця. Ні, ногами я все-таки майже впираюсь, так і для голови місця навіть не впритул, а ще менше. Можливо, вся справа в дизайні – в похилому даху і м’яких красивих сидіннях. Напевно, фахівці марки просто не можуть (чи не хочуть?) прогнутися під вимоги більшості і зробити другий ряд безлико-практичним. Тому C-Class навіть тісніше, ніж той же Volkswagen Passat або Skoda Octavia.

Дивіться також:  Краса по-американськи. Lexus ES 200/250/350

У разі ж багажника інтереси дизайнерів і конструкторів, схоже, збіглися. Підтягнувшись під пропорції S-класу, четверте покоління С-класу (схоже, випадково) отримало досить великий (480 л) за мірками класу багажник.

Як їде

Найцікавіше мені було випробувати версію З 200. По-перше, вона в нас сама продається, по-друге, в ній встановлений абсолютно новий двигун. До рестайлінгу тут був турбований дволітровий мотор на 184 л. с. і 300 Нм моменту (такий автомобіль розмінював першу «сотню» за 7.3). Зараз ту ж потужність видає вже 1.5-літровий мотор (хоча максимальний крутний момент знизився до 280 Нм; вправа на розгін новий З 200 проробляє за 7.7). І цей двигун не зовсім звичайний. Фактично це гібридна силова установка.

Німці всіляко намагаються відхреститися від цього слова – «гібрид». Але суть від цього не змінюється: тут встановлена 48-вольтная батарея ємністю 1 кВт/годину та стартер-альтернатор з ремінним приводом, який може не тільки запускати двигун, але і використовується під час прискорення, додаючи 14 л. с. Крім цього, при уповільненні ДВС може повністю відключатися, а в цей момент акумулятор заряджається. Хіба це не гібрид?

Тут «дуже активна» система Start/Stop, але завдяки пасовому приводу запуск двигуна відбувається практично непомітно, та й їде машина за рахунок «электробуста» дуже навіть жваво – для міста саме те, що потрібно.

З 300

Всі ці нововведення, звичайно, дуже цікаві, і я ні на секунду не сумніваюся, що вони допоможуть конкурувати Mercedes з малолітражними версіями Audi і BMW. Але, на мою думку, весь потенціал цієї платформи з таким мотором розкрити, звичайно ж, не можна. Куди гармонійніше здається версія З 300. Якщо раніше 2-літровий бензиновий турбомотор видавав 245 л. с. і 370 Нм крутного моменту, то після рестайлінгу він отримав додаткові 13 сил: 258 «коней» і ті ж 370 Нм. Як підсумок, 5.9 с до першої «сотні». Цю динаміку вже починаєш відчувати. І захоплюватися настройками шасі і керма.

Дивіться також:  Porsche 911. Той незручний момент.... Porsche 911 Carrera

На німецьких дорогах З 300 їде чудово. У пріоритеті тут, звичайно ж, комфорт, але при цьому і рулится автомобіль дуже добре. Мені подобається досягнутий інженерами баланс: без зайвого переваги в бік стомлюючої спортивності.

Спереду автомобіля встановлена двоважільна підвіска і, як і раніше, опціонально доступна пневматика AIRMATIC. Ну а в тестових автомобілях – нова адаптивна підвіска з трьома режимами налаштувань, а також автоматичним підстроюванням під стиль їзди водія.

На німецькому асфальті підвіска працює дуже плавно і тихо. Звичайно ж, залишається питання, чи буде вона на наших дорогах такий же. Рівень шумоізоляції дуже високий: всі шуми від дорожнього покриття урізані, те, що все-таки «пробивається» – це тихі шуми від бічних дзеркал. Але вони з’являються на швидкості від 130 км/год. З цієї точки зору автомобіль дуже тихий і приємний.

Mercedes-AMG C 43

Але ще ж і є купе! Після рестайлінгу двигун розбагатів на 23 л. с. і тепер видає 390 «коней» і 520 Нм моменту (вправи «до першої сотні» – за 4.7). Лайт-версія цього З 63 раніше не надто ультимативна і цілком зійде за автомобіль для руху по місту. У звичайному режимі купе C 43 дуже стриманий і акуратний, але досить включити режим «Спорт Плюс», як автомобіль починає сходити з розуму: кричати вихлопом, нервово сіпатися при дотику до газу і жорстко відстукувати всі нерівності. Така собі агресія за запитом.

Підсумки

Цікавий автомобіль. І якщо одного разу у нас з’являться дороги, я б навіть розглянув його як варіант для покупки. З недоліків – тіснуватий салон і чимала для цього класу ціна. З плюсів – відмінний баланс комфорту та драйву, а також імідж бренду.

Автор:
Дата: