Огляд MSI Nightblade MI3

17126 Огляд MSI Nightblade MI3

Огляд MSI Nightblade MI3

Сучасне залізо — подарунок для будь-якого фаната інтерактивних розваг. NVIDIA створила шикарне покоління потужних і порівняно недорогих відеокарт, а виробники підхопили цей тренд і назбирали на їх базі ігрових PC всіх можливих форм і расцветок.Хочется тихий, тонкий і компактний комп’ютер для змагальних іграшок — ось вам. Невеликий, але потужний системник для гри на максималку — будь ласка. На ялинку влізти і гаманець не втратити — теж можна. MSI Nightblade MI3 до ваших послуг.

Старший брат

Якщо ви пропустили на 4PDA огляд старшої моделі компактних PC від MSI, не особливо стежили за ринком або вам просто не хочеться розбиратися — ознайомтеся з попереднім матеріалом. У ньому простою мовою розказано про прогрес і нові технології — коротко і по справі. А ми відразу перейдемо до найцікавішого — до наповнення «Найтблейда».

MSI Nightblade MI3: технічні характеристики

Конфігурацій кілька. Тестовий екземпляр містив найкрутішу «начинку», яку тільки можна вибрати для моделі, однак є версії і простіше: не всім потрібна зайва обчислювальна потужність, а ось кілька тисяч зекономлених рублів в кишені не зашкодять.

Тип: компактний ігровий PC
Корпус: mATX tower, MSI
Блок живлення: 1U, серверний, 350 ВТ, сертифікат ККД 80% + Bronze
Процесор: Intel Core i5-7400 (3,0-3,5 ГГц, 6 МБ L3 Cache, 65 Вт, Kaby Lake)
Відеоядро процесора: Intel HD Graphics 630, 350/1000 МГц
Дискретна відеокарта: NVIDIA GeForce GTX 1060, 6 ГБ GDDR5, фірмове охолодження від MSI
Оперативна пам’ять: 16 ГБ, DDR4 2400 МГц (до 32 ГБ, 2 роз’єми SO-DIMM)
Чіпсет: Intel B250
SSD: 256 ГБ, M.2 PCIe-3 x4 (є місце під другий SSD)
HDD: 2,5 «1 ТБ (+2 роз’єму під 3,5» диски)
Інтерфейси: 1х GigaBit LAN (Qualcomm QCA8171), USB 3.1 Gen1 Type C, 5х USB 3.1, 2х USB 2.0, HDMI v2.0 (VR Link), mDP v1.2, SPDIF, 5x mini-jack, PS / 2 комбінований
Бездротові інтерфейси: Intel Dual Band Wireless-AC 3168 (M.2 2230), Bluetooth T4.2
Операційна система: Windows 10 Домашня, 64 біт
Габарити: 13 × 34 × 27 см
Вага: 6-7 кг

Пара слів про «начинку»

Чотирьохядерний процесор i5 на базі архітектури Kaby Lake відрізняється від старшого брата (i7) відсутністю гіперпоточності, двома мегабайтами кеш-пам’яті з восьми і трохи зниженими тактовими частотами — маркетинг-с. На задачах це позначається приблизно ніяк: реальна різниця в продуктивності буде помітна при додаванні в архів багатогігабайтними файлів або при тривалій роботі з монтажу якого-небудь відео.

Базова частота процесора — 3,0 ГГц, в разі необхідності система може піддати жару і збільшити її до 3,52 ГГц. Сам по собі «камінь» підтримує до 64 ГБ оперативної пам’яті, але ігор (поки) стільки не треба, а материнська плата має свої обмеження (два роз’єми SO-DIMM), так що 32 ГБ — межа для MI3. Вбудоване відеоядро Intel HD 630 працювати не буде, для перетворення світу 3D в картинку на екрані є дещо покруче.

З графікою розбирається NVIDIA GeForce GTX 1060 у версії на 6 ГБ відеопам’яті — відмінна відеокарта середнього цінового сегмента. У більшості тестів вона легко розправляється з торішнім споживчим флагманом GeForce GTX 980 (версію 980Ti, все ж, варто віднести до рішень для ентузіастів), а в новинках з DX12 і API Vulkan новачок лише збільшує відрив від ветерана.

Дивіться також:  Автомобіль тижня від ТОВ “Престиж-Авто” - New Volkswagen Jetta TRENDLINE

Інша начинка більш-менш стандартна, і в поданні не потребує.

Дизайн і зовнішній вигляд

Якщо корпус Aegis був дивним, але ефектним, то Nightblade MI3 на його тлі виглядає простіше: як акуратно зібраний міні-системник з підсвічуванням передньої панелі. Ніяких химерних підставок або хитрих вентиляційних сіток.

З незвичайного — порти USB і кнопка включення розташовані не спереду, не зверху, а на правій грані. З планами поставити цього здорованя до стінки, можливо, доведеться розлучитися — флешки так не підключиш, та й зазор для циркуляції повітря і охолодження в таких компактних комп’ютерах важливий.

Продуктивність

Підбір заліза відмінний: слабких сторін немає, конфігурація дуже збалансована. У 4K грати можна на «консольної» графіку, але куди цікавіше результати в найбільш поширених 2560х1440 і 1920х1080 — на цих дозволах запасу продуктивності вистачить ще років на два-три.

В пару до такого молодця варто брати монітор з підвищеною частотою розгортки — 120 або 144+ Гц. Функція G-Sync, звичайно, хороша, але моделі моніторів з фірмовим інтерфейсом NVIDIA стоять непристойно дорого, а переваги не такі великі, особливо на тлі нововведень в відкритих Pascal.

Тестування

Методика тестування — класична. Беремо популярний синтетичний бенчмарк для об’єктивної оцінки продуктивності системи в порівнянні з торішніми рішеннями в тому ж ціновому сегменті. Але реальність, як водиться, відрізняється від світу рафінованої теорії, тому будуть і додаткові випробування — в найпопулярніших іграх.

Список підібраний таким чином, щоб задіяти комп’ютер в різних сценаріях: використовувати відкриті і пропрієтарні графічні бібліотеки, старі і нові технології перетворення моделей, текстур і скриптів в чарівну картинку. Всі випробування проводяться на максимальних налаштуваннях. Дозвіл для тестів вибирається відповідно до рівня заліза: немає сенсу тестувати 4K там, де і нормальні 1920 × 1080 не у всіх влазять в бюджет.

3D Mark TimeSpy

Принадність 3D Mark’а в їх онлайн базі. Можна подивитися, як торішні варіанти на GeForce GTX 970 і GTX 980 в зв’язці з схожим залізом відпрацьовують ті ж самі сцени.

Найцікавіше, що через рік системи з GeForce GTX 970 і GeForce GTX 980 почнуть різко здавати позиції: пам’яті у них більше не стане, запасу по продуктивності немає, та й норов гаряче, ніж у новачка. Термоінтерфейс не вічне, потихеньку почне деградувати. А GeForce GTX 1060 тільки розкриє весь свій потенціал з вилизаним до блиску драйверами і активної експлуатацією ігроробів технологій, здатних ефективно утилізувати всю міць Pascal’ей.

Battlefield 1

Страшенно гарний мережевий шутер про Першу світову вміє активно використовувати бонуси від низькорівневого API DX12, а також вміє працювати з класичним DX11: зручно порівнювати. Так уже склалося, що нові API дають більше переваги «червоним», ніж «зеленим», та й ефект стає помітний тільки на високій роздільній здатності. Правда, і графіка на DX12 краще, і утилізація ресурсів відеокарти вище, так що результати передбачувані.

Гідний результат, а в 2560х1440 або 4k DX12 буде ще й швидше.

DOOM

ID Software йде своїм шляхом, і останній DOOM, як і попередні, експлуатує відкриту графічну бібліотеку OpenGL. Крім того, з одним з пізніх патчів розробники додали можливість задіяти низькорівневий API Vulkan.

C OpenGL все очевидно, це старий гравець на ринку, довгий час конкурує з DirectX. Vulkan ж багато в чому нагадує API графіки, застосовуваний в консолях. Він ефективніше завантажує обчислювальні потужності, але набагато складніше в плані коду і вимогливий до підсистеми пам’яті: бонуси щодо класичної бібліотеки сьогодні починаються з 4 ГБ відеопам’яті і пропускної здатності в районі 170-200 Гбіт / с, а сам приріст помітний тільки в грі на високому дозволі : від 2560х1440. GeForce GTX 1060 має і те, і інше, результат відповідний.

Дивіться також:  Amazon, Facebook, Google, IBM и Microsoft объединили усилия по разработке ИИ

GTA V

Ми втомилися співати дифірамби творчості Rockstar, а вам напевно набридло їх читати. Оптимізація п’ятої частини знаменитої серії завжди була на висоті (не в приклад GTA IV), але заради інтересу глянемо на результати.

Ні вибухи, ні водоспади, ні свинцевий дощ не в змозі продавити fps нижче комфортних 60. Що і треба було довести.

Witcher 3: Blood and Wine

Боротися з нечистю в Full HD можна без проблем: максимальні налаштування видають непогані 50-60 fps, а розумні і зовсім дозволяють забути про будь-яких можливих гальмах і лагах.

Бої в «Відьмак» на високій складності вкрай вимогливі до своєчасної реакції на події, і ніщо так не допомагає відточити навички і заощадити нерви, як стабільний фреймрейт. На щастя, Nightblade готовий забезпечити вас необхідними обчислювальними ресурсами.

Overwatch

Ось що виходить, коли програмісти не лінуються витрачати час і ресурси на оптимізацію: 60 fps для слабаків, у нас на лічильнику не менш 120, «фраги» набиваються один за одним.

А якщо з Overwatch система впоралася, то з CS: GO і іншої киберспортівной мішурою розбереться граючи.

Dark Souls 3

Ох вже ці японці: всі дії прив’язані до кадрів анімації, значить, їх максимальна частота строго обмежена. Але ж будь-який лаг або пригальмовування може вбити — що в бою з босом, що на незвіданою локації. Отже, що показав розтин?

Очікувати від GeForce GTX 1060 в зв’язці з i5 іншого результату було б дивно. І плювати, що движок застарів років на п’ять, а графічна складова з часів Dark Souls 1 особливо не рушила вперед. Souls з кого завгодно зробить стриманого і терплячого самурая. Ну або неврастеніка.

Прим .: Осідання в статистиці викликані мережевим кодом і переходами з локації в локацію, весь бойовий геймплей працює на 60 кадрах в секунду.

SteamVR Test

GeForce GTX 1060 знаходиться на межі того, що можна назвати «достатнім» для сучасного VR і найближчого майбутнього подібних розваг. Так, відповідні шоломи-гарнітури коштують дуже дорого, але що поробиш, прогрес вимагає жертв.

У реальних проектах, можливо, якість графіки доведеться приспустити з небес найвищих налаштувань на гірську твердь просто «високих». Одне радує: PlayStation VR навіть така конфігурація не по зубах.

Старший і молодший

У Nightblade MI3 є кілька конфігурацій, і якщо різниця в іграх між i5 і i7 практично непомітна, то про GeForce GTX 1050 Ti і GeForce GTX 1060 6GB так не скажеш. За фактом, між цими відеокартами є ще одна, молодша версія GTX 1060 з 3 ГБ відеопам’яті, але у MSI такій конфігурації немає: або 1050 Ti, або старша 1060 6GB. Як сильно відрізняються картки по продуктивності? Ви здивуєтеся.

Процесор GeForce GTX 1050 Ti набагато менше, ніж у повнорозмірною GeForce GTX 1060, але це не означає, що MSI Nightblade MI3 в молодшій конфігурації з впевненого в собі джентльмена перетвориться в хлопчика для биття: на класичному дозволі Full HD відеокарта 1050 Ti майже всюди видає 60 кадрів в секунду. В якихось сценах показник на лічильнику більше, в якихось трішки менше, і це, на хвилинку, на максимальних налаштуваннях. Якщо не вимагати від «залізяки» неможливого, і знизити параметри на просто «високі», літати буде все.

Дивіться також:  20+ уморительных жизненных историй для отличного настроения.

Осідання fps якщо і будуть, то в 90% випадків винен виявиться або жорсткий диск (раптово потрібні були текстури, яких немає в «оперативці»), або з’єднання з мережею (гра використовує «жорстке» підключення з очікуванням відповідей від сервера). Про Counter-Strike, DotA, League of Legends і інші StarCraft’и і говорити не доводиться: 1050Ti з легкістю їх перемелює, і продуктивність впирається не в графічний прискорювач, а в загальну пропускну здатність підсистеми пам’яті або в один потік на процесорі. Що ж говорити про старшу версію з GeForce GTX 1060, яка в іграх навалює торішньому флагману GTX 980?

Вона однією лівою зарулює майже все на роздільною здатністю 1920х1080, дозволяє з комфортом грати на 2560х1440 і потягне «консольні» налаштування графіки в 4K-дозволі: благо 6 ГБ відеопам’яті дозволяють навіть таке застосування. Додайте сюди закладені в Pascal удосконалення по частині підтримки технологій майбутнього, мультимоніторних конфігурацій, роботи з VR, поліпшене стиснення текстур … GeForce GTX 1060 буде радувати вас найближчі пару років відмінною графікою, а подальше збільшення популярності графічних бібліотек DX12 і Vulkan лише повніше розкриє переваги нової архітектури NVIDIA і дозволить вичавлювати всі соки з вельми здатного заліза.

Для кого ж ти створений, Nightblade MI3?

Якщо ви любитель киберспортівних дисциплін, в інше граєте чисто для разслабону, і на графіку вам наплювати — можна трохи заощадити і замість MSI Nightblade MI3 взяти її молодшу версію. Вона все також буде рвати і метати в невимогливих проектах, а зайві гроші можна витратити на супершвидкий монітор: користі більше буде.

Для всіх інших MI3 — та сама «золота середина». Він не коштує шалених грошей (цінник буде починатися з 60 тисяч рублів), запускає все на максимальних налаштуваннях в дозволі Full HD, поводиться тихо і займає мало місця, а продуктивність з патчами і оновленнями драйверів буде тільки рости. Не варто забувати і про експансію Vulkan’а і DX12 — потім гри будуть ще повніше утилізувати обчислювальну потужність заліза. Найближчі 2-3 роки можна буде проходити новинки як мінімум на високих настройках і не хвилюватися. Продумана конструкція, відмінне охолодження і розумний вибір «начинки» роблять MSI Nightblade MI3 ідеальним PC для будинку.

Сума якостей

До травня, коли відбудеться офіційна прем’єра MI3, в середньому сегменті навряд чи що зміниться. Чекати ще 6-8 місяців, поки ціни устаканиться, і можна буде вибрати щось з актуального … З таким підходом ніхто не заважає і до наступних анонсів дотерпіти, і взагалі не оновлювати своє «залізо». Так, MSI Nightblade MI3 не ставить рекордів продуктивності або тиші, а його корпус не помістять в музей сучасного мистецтва, але в одному моноблок точно переможець. У категорії «розумний вибір». Якщо ви хочете оновитися тут і зараз, грати в усі іграшки з красивою графікою і не паритися, що через рік вийде щось, що вашій системі буде не під силу — ви знаєте, на кого покластися.

плюси:

компактність і безшумність;
GeForce GTX 1060 відмінно працює в зв’язці з Full HD монітором;
сумісність з VR;
легко апгрейдити і модифікувати.

мінуси:

чистити від пилу важче, ніж звичайний PC;
апгрейд обмежений потужністю блоку живлення;
своєрідний підхід до дизайну, перекладу і юзабіліті фірмового софта.

джерело: fsetyt.com.ua

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Без рубрики)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

пять × 5 =

Сейчас читают:
top