Press X to Win 80-го рівня

30330 Press X to Win 80-го рівня
Андрей Москалец

Днями відбувся реліз Lineage II Revolution Degradation для мобільних платформ. Ігри, рекламна кампанія якої почалася за ~6 місяців до цього. Користувачеві обіцяли небачений досі рівень графіки (за мірками ігор для смартфонів, зрозуміло), захоплюючий геймплей, епічні баталії і т. д. Погравши в LIIR приблизно 5 годин, я готовий розповісти, чому ти повинен придушити в собі ностальгічні почуття про давно минулих днях студентської юності, сверхоптимистичной першій половині нульових і епоху розквіту ММО РПГ в цілому. Адже ігровий процес в LIIR ще менш динамічний, ніж зимова риболовля. Подробиці під катом.

Tutorial? Ні! Геймплей

Що ми звикли бачити в мобільних іграх відразу після чергової пафосною заставки-intro? Правильно. Всенепременное навчання. Короткий екскурс по основним игровм механікам, здібностей персонажа і іншим тонкощам. LIIR не стала винятком. От тільки, чи речовини у місцевих геймдизайнер виявилися занадто забористыми, або загребущі ручки видавця з вічним бажанням оказуалить все по максимуму дотяглися до суті проекту занадто рано. Однак тут туторіал і є ігровим процесом!

Ні, я не жартую. Докачавшись до 21 рівня, я все ще стикаюся з навчальними вставками! На 6-й годині ігрового процесу, судячи з усього, я не пройшов і половину місцевого туториала. Так, ідея плавної подачі інформації сама по собі хороша. І правильна її реалізація обеспечиваает плавне і ненав’язливе занурення користувача в ігрову всесвіт. Знайомство з LOR-му повинно було проходити строго дозовано і не викликати шоку і відторгнення з-за великої кількості інформації. Але 6 годин… Ні, це вже перебір. Адже ми говоримо про гру для мобільних платформ. Про казуальном проекті, середньостатистична ігрова сесія в якому не повинна перевищувати 10 хвилин. На жаль, у хлопців з Netmarble на цей рахунок інша думка.

Дивіться також:  KUNA Bitcoin Agency: До кінця літа в Києві встановлять кілька десятків українських биткоин-банкоматів Cryptomat

Гра, яка грає сама в себе

На жаль, місцевий туторіал, порівнянний по епічності і розмахом хіба що з творами Л. Н. Толстого, є чи не найбільшою проблемою гри. Фатальним недоліком неї по праву можна і потрібно вважати систему автоматичного виконання квестів.

Від гравця не потрібно знайомитися з місцевою картою. Адже персонаж сам знайде дорогу і добереться до місця наступної заруби з мобами. Від гравця не потрібно навіть натискати кнопки в бою. Навіть для лікування і заповнення мани. Персонаж б’ється, лікується і переміщується повністю автономно. Практично те ж саме стосується і місцевих підземель. Хіба що боси змусять тебе натиснути кілька кнопок виклику потужних заклинань або спец. здібностей.

Так в чому ж полягає участь гравця? Поліпшення шмоток і зброї. В витрачання місцевих ресурсів на прокачування здібностей героя. І на інші, плавно підводять до необхідності доната дії. Питання про те, чи можна назвати такий ігровий процес захоплюючим, настільки риторичне, що гідний попадання в Палату Мір і Ваг.

Сюжет і Квести

За рівнем банальності і патетики з сюжетом основної лінії LIIR може посперечатися хіба що якийсь мексиканський серіал. Чергова епічність заруба самого доброго Добра з самим злим Злом викликає навіть не саркастичную усмішку. А тверде бажання видалити додаток. Але може бути хоч місцеві квести принесуть ковток свіжого повітря?

Press X to Win 80-го рівня

Детектив? Немає. Геноцид чергового десятки перевертнів

Куди там! Весь асортимент завдань, одержуваних від місцевих NPC зводиться до випилювання черговий натовпу чергових низкополигональных і мыльнотекстурных мобів в найближчій гаю ще більш схематичних дерев. Ф-се! А якщо згадати ще й автоматичне виконання оних… Можна взагалі назвати те, що відбувається грою? На мій погляд, немає. Це навіть на інтерактивний комікс не тягне.

Дивіться також:  Google Pixel нирки золото — бездротові навушники з сенсорним управлінням, зарядним футляром і підтримкою Assistant вартістю $159

Підсумки

Що ж ми отримали в результаті? Абсолютно неиграбельный, посередній в графічним плані продукт, не здатний не те що втримати користувача, але і скільки-небудь його заманити. Сміливо проходимо повз і не витрачаємо час.

страницу нашли по запросам:
  • anfisa riazhkina siberia hot
Автор:
Дата:
Из той же категории: (Новини)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

13 + шесть =

Сейчас читают:
top