Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe

Коли рік тому мені знадобилися фотографії до новини про Hyundai Grand Santa Fe, я замучився виловлювати їх із загальної зі звичайним Santa Fe пошукової видачі: спробуй з ходу визнач розмір заднього звісу і розмір колісної бази! Тепер плутанини не буде — у оновленого Гранда унікальна зовнішність, з більш прямокутної радіаторної гратами і вертикальними планками ходових вогнів.

Читайте также: самые интересные новости со всего мира

Ще тут знайома по Дженезису 249-сильна бензинова «шістка» 3.0 з безпосереднім уприскуванням замість колишнього 3.3 V6 з розподіленим. Потужність не змінилася, але кросовер став економічніше, хоча і менш динамічним — 9,2 з до сотні проти 8,8.


Оновлений Grand на сантиметр коротше за рахунок іншого переднього бампера — 4905 мм. Багажник можна відкрити безконтактно, три секунди постоявши біля його дверей.


Оновлення салону — у видозмінених приладах, матеріалах обробки і мультимедійному екрані. Серед опцій, доступних тільки семиместному Гранду, — фари з автоматичним дальнім світлом, шторки на задніх вікнах і розетка на 220 вольт в багажнику дизельних машін.

Інтер’єр оновився так само, як у випадку з п’ятимісним варіантом Santa Fe Premium: нові прилади, покращена оббивка крісел і псевдоуглепластиковая накладка на передній панелі. Центральний сенсорний екран топ-версії тепер восьмидюймовий — на дюйм більше колишнього. На нього виводиться картинка з квартету камер кругового огляду, достатня для того, щоб паркуватися тільки по ній. А можна скористатися автопарковщиком. Є ще система автоматичного гальмування і адаптивний круїз-контроль. Останній працює на швидкостях 8?180 км/год: для старту після повної зупинки треба натиснути кнопку на кермі або акселератор.


Система стеження за розміткою справляється зі своїм завданням навіть там, де від неї в силу ледь помітних ліній і не чекаєш. Бензинова «шістка» 3.0 за паспортом витрачає в середньому 10,3 л бензину на 100 км — на 0,2 л менше, ніж колишній мотор 3.3.

Дивіться також:  Відзначаємо зміцнілу зв'язок з седаном. Toyota Corolla


Шкіряна обробка, підігрів сидінь першого і другого ряду, електрорегулювання водійського крісла і ксенонові фари — це базова комплектація Family. Центральний екран у цьому випадку п’ятидюймовий. В салоні може бути три розетки і тільки один USB-роз’єм.

Незважаючи на новий для моделі бензиновий мотор, основний упор корейці роблять на модифікації з дизелем 2.2 CRDI, на частку яких припадає 90% продажів «великих» Santa Fe. Раніше цей двигун розвивав 197 л. с. і 436 Н•м, а тепер — 200 л. с. і 440 Н•м. Я поїздив — і порадів. У звичайному режимі мотор в парі з шестиступінчастим «автоматом» реагує на збільшення подачі палива неспішно, Eco засинає ще глибше, але в «Спорті» кросовер розквітає: жива тяга навіть на швидкостях за сотню, швидкі відгуки на газ і своєчасні, позбавлені всякої суєти перемикання.


Оновлення принесло дизельній машині три «коні» і чотири ньютон-метра тяги. Розгін до сотні скоротився з 10,3 до 9,9 с, хоча передавальні числа «автомата» ті ж. Кузов жорсткіше на 15% — заради краш-тест IIHS з 25-процентним перекриттям, де попередник не блиснув.


Нові прилади не такі красиві, як перш, зате читаються помітно краще.

Дороги де представляли новинку, рясніють поворотами і розбитими ділянками, які корейські автомобілі в цілому і дореформений Grand Santa Fe зокрема, як правило, не шанують. Проте в ході рестайлінгу збільшена жорсткість задніх сайлент-блоків і стабілізатора поперечної стійкості. Реакції на поворот керма зрозуміліше, зусилля на ньому натуральніше — менше доводиться їхати «на око». Зменшилися крени, знизилася вертикальна розгойдування, а головне — підвищилася енергоємність підвіски. Дорожні вади, як і раніше, транслюються в салоні всі до єдиного, але пробої тепер — явище рідкісне. Головне, не гнати: правило «більше швидкість — менше ям» на Grand не поширюється.

Дивіться також:  Ford Ranger. Хоробрий малий. Ford Ranger Double Cab


В колії і калюжах варто бути уважніше — гумова накладка внизу переднього бампера при контакті з перешкодами намагається злетіти. Поставити на місце її неважко, важко буде знайти — якщо помітити пропажу не відразу.


В п конфігурації багажник на 49 літрів більше, ніж у звичайного п’ятимісного «Санти», — 634 л. При піднятому третьому ряді крісел відсік зменшується до 176 к.

Бездоріжжя на маршруті, по суті, не було. Хіба що яка вкрита глибокими вибоїнами грунтовці я переконався, що повний привід, як і примусове блокування муфти, працює, а систему стабілізації довгим натисканням на кнопку можна повністю відключити. Однак захоплюватися не варто — поєднання колісної бази в 2,8 м зі 180-міліметровим дорожнім просвітом зводить нанівець пориви першовідкривача: грхх-грхх! — треться об землю днище, нагадуючи про скромною геометричній прохідності.


У конкурентів Grand Santa Fe значаться KIA Sorento Prime, Toyota Highlander, Ford Explorer і Nissan Pathfinder. Бензиновий 249-сильний агрегат Hyundai в цій компанії — малооб’ємний: в інших цю ж потужність розвивають «шістки» 3.5. Зате, як і у Kia, є дизель.

Підсумовуючи всі зміни, внесені в Grand Santa Fe, я не можу з упевненістю схвалити, мабуть, тільки настройку підвіски — тому що підвищена енергоємність одночасно з жорсткістю, а значить, в збиток комфорту. В іншому, як кажуть, — залік. Зовнішність посвіжішало, інтер’єр став приємніше і краще оснащений, мотори трохи могутніше і економічніше. Плюс — більше опцій. Іспит з пасивної безпеки прийме комітет IIHS, але здається мені, гірше точно не буде. Залишилося дочекатися осені і дізнатися оновлені ціни.

Техніка


Платформа кросовера Grand Santa Fe використовується для декількох моделей Hyundai-KIA. Наприклад, передні стійки McPherson з підрамником — як у i40, задня багаторичажка c збільшеними сайлент-блоками — як у оновленого Kia Sorento. На відміну від звичайного Santa Fe привід Гранда — тільки повний, з електрогідравлічною муфтою Dynamax, як у моделей ix35 і Sorento.

Дивіться також:  Старший сержант Везунчик. Toyota Fortuner


Турбодизель 2.2 CRDi із змінною геометрією направляючого апарату турбіни і балансирным валом розвиває 200 сил і 440 Н•м проти колишніх 197 і 436. Пьезофорсунки третього покоління з робочим тиском до 1800 бар, пластикові клапанна кришка і впускний колектор.


Бензиновий двигун V6 3.0 відноситься до сімейства Lambda II. Агрегат, оснащений безпосереднім уприскуванням і системою зміни фаз газорозподілу на впуску і випуску, також встановлюється на седан Genesis (на фото).

Безпека


Завдяки збільшеній на третину частці високоміцних сталей кузов став на 15% жорсткіше на кручення. Модернізація, націлена на реванш в американському краш-тесті з 25-процентним перекриттям, торкнулася передні лонжерони і точки кріплення дверей. На ілюстрації — кузов Santa Fe, що отримав ті ж зміни.

Автор: Борис Ульзибат

Автор:
Дата: