Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe

17686 Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe

Коли рік тому мені знадобилися фотографії до новини про Hyundai Grand Santa Fe, я замучився виловлювати їх із загальної зі звичайним Santa Fe пошукової видачі: спробуй з ходу визнач розмір заднього звісу і розмір колісної бази! Тепер плутанини не буде — у оновленого Гранда унікальна зовнішність, з більш прямокутної радіаторної гратами і вертикальними планками ходових вогнів.

Читайте также: самые интересные новости со всего мира

Ще тут знайома по Дженезису 249-сильна бензинова «шістка» 3.0 з безпосереднім уприскуванням замість колишнього 3.3 V6 з розподіленим. Потужність не змінилася, але кросовер став економічніше, хоча і менш динамічним — 9,2 з до сотні проти 8,8.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Оновлений Grand на сантиметр коротше за рахунок іншого переднього бампера — 4905 мм. Багажник можна відкрити безконтактно, три секунди постоявши біля його дверей.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Оновлення салону — у видозмінених приладах, матеріалах обробки і мультимедійному екрані. Серед опцій, доступних тільки семиместному Гранду, — фари з автоматичним дальнім світлом, шторки на задніх вікнах і розетка на 220 вольт в багажнику дизельних машін.

Інтер’єр оновився так само, як у випадку з п’ятимісним варіантом Santa Fe Premium: нові прилади, покращена оббивка крісел і псевдоуглепластиковая накладка на передній панелі. Центральний сенсорний екран топ-версії тепер восьмидюймовий — на дюйм більше колишнього. На нього виводиться картинка з квартету камер кругового огляду, достатня для того, щоб паркуватися тільки по ній. А можна скористатися автопарковщиком. Є ще система автоматичного гальмування і адаптивний круїз-контроль. Останній працює на швидкостях 8?180 км/год: для старту після повної зупинки треба натиснути кнопку на кермі або акселератор.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Система стеження за розміткою справляється зі своїм завданням навіть там, де від неї в силу ледь помітних ліній і не чекаєш. Бензинова «шістка» 3.0 за паспортом витрачає в середньому 10,3 л бензину на 100 км — на 0,2 л менше, ніж колишній мотор 3.3.

Дивіться також:  Hyundai IONIQ electric. Новенький. Hyundai IONIQ electric

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Шкіряна обробка, підігрів сидінь першого і другого ряду, електрорегулювання водійського крісла і ксенонові фари — це базова комплектація Family. Центральний екран у цьому випадку п’ятидюймовий. В салоні може бути три розетки і тільки один USB-роз’єм.

Незважаючи на новий для моделі бензиновий мотор, основний упор корейці роблять на модифікації з дизелем 2.2 CRDI, на частку яких припадає 90% продажів «великих» Santa Fe. Раніше цей двигун розвивав 197 л. с. і 436 Н•м, а тепер — 200 л. с. і 440 Н•м. Я поїздив — і порадів. У звичайному режимі мотор в парі з шестиступінчастим «автоматом» реагує на збільшення подачі палива неспішно, Eco засинає ще глибше, але в «Спорті» кросовер розквітає: жива тяга навіть на швидкостях за сотню, швидкі відгуки на газ і своєчасні, позбавлені всякої суєти перемикання.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Оновлення принесло дизельній машині три «коні» і чотири ньютон-метра тяги. Розгін до сотні скоротився з 10,3 до 9,9 с, хоча передавальні числа «автомата» ті ж. Кузов жорсткіше на 15% — заради краш-тест IIHS з 25-процентним перекриттям, де попередник не блиснув.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Нові прилади не такі красиві, як перш, зате читаються помітно краще.

Дороги де представляли новинку, рясніють поворотами і розбитими ділянками, які корейські автомобілі в цілому і дореформений Grand Santa Fe зокрема, як правило, не шанують. Проте в ході рестайлінгу збільшена жорсткість задніх сайлент-блоків і стабілізатора поперечної стійкості. Реакції на поворот керма зрозуміліше, зусилля на ньому натуральніше — менше доводиться їхати «на око». Зменшилися крени, знизилася вертикальна розгойдування, а головне — підвищилася енергоємність підвіски. Дорожні вади, як і раніше, транслюються в салоні всі до єдиного, але пробої тепер — явище рідкісне. Головне, не гнати: правило «більше швидкість — менше ям» на Grand не поширюється.

Дивіться також:  Деноминация скорости: купе и родстер Audi TT RS меняют образ суперкаров. Audi TT RS Roadster

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
В колії і калюжах варто бути уважніше — гумова накладка внизу переднього бампера при контакті з перешкодами намагається злетіти. Поставити на місце її неважко, важко буде знайти — якщо помітити пропажу не відразу.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
В п конфігурації багажник на 49 літрів більше, ніж у звичайного п’ятимісного «Санти», — 634 л. При піднятому третьому ряді крісел відсік зменшується до 176 к.

Бездоріжжя на маршруті, по суті, не було. Хіба що яка вкрита глибокими вибоїнами грунтовці я переконався, що повний привід, як і примусове блокування муфти, працює, а систему стабілізації довгим натисканням на кнопку можна повністю відключити. Однак захоплюватися не варто — поєднання колісної бази в 2,8 м зі 180-міліметровим дорожнім просвітом зводить нанівець пориви першовідкривача: грхх-грхх! — треться об землю днище, нагадуючи про скромною геометричній прохідності.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
У конкурентів Grand Santa Fe значаться KIA Sorento Prime, Toyota Highlander, Ford Explorer і Nissan Pathfinder. Бензиновий 249-сильний агрегат Hyundai в цій компанії — малооб’ємний: в інших цю ж потужність розвивають «шістки» 3.5. Зате, як і у Kia, є дизель.

Підсумовуючи всі зміни, внесені в Grand Santa Fe, я не можу з упевненістю схвалити, мабуть, тільки настройку підвіски — тому що підвищена енергоємність одночасно з жорсткістю, а значить, в збиток комфорту. В іншому, як кажуть, — залік. Зовнішність посвіжішало, інтер’єр став приємніше і краще оснащений, мотори трохи могутніше і економічніше. Плюс — більше опцій. Іспит з пасивної безпеки прийме комітет IIHS, але здається мені, гірше точно не буде. Залишилося дочекатися осені і дізнатися оновлені ціни.

Техніка

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Платформа кросовера Grand Santa Fe використовується для декількох моделей Hyundai-KIA. Наприклад, передні стійки McPherson з підрамником — як у i40, задня багаторичажка c збільшеними сайлент-блоками — як у оновленого Kia Sorento. На відміну від звичайного Santa Fe привід Гранда — тільки повний, з електрогідравлічною муфтою Dynamax, як у моделей ix35 і Sorento.

Дивіться також:  Renault ZOE. Електрокар, що зміг. Але поки – не в нас. Renault ZOE

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Турбодизель 2.2 CRDi із змінною геометрією направляючого апарату турбіни і балансирным валом розвиває 200 сил і 440 Н•м проти колишніх 197 і 436. Пьезофорсунки третього покоління з робочим тиском до 1800 бар, пластикові клапанна кришка і впускний колектор.

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Бензиновий двигун V6 3.0 відноситься до сімейства Lambda II. Агрегат, оснащений безпосереднім уприскуванням і системою зміни фаз газорозподілу на впуску і випуску, також встановлюється на седан Genesis (на фото).

Безпека

Приймаємо роботу над помилками. Hyundai Grand Santa Fe
Завдяки збільшеній на третину частці високоміцних сталей кузов став на 15% жорсткіше на кручення. Модернізація, націлена на реванш в американському краш-тесті з 25-процентним перекриттям, торкнулася передні лонжерони і точки кріплення дверей. На ілюстрації — кузов Santa Fe, що отримав ті ж зміни.

Автор: Борис Ульзибат

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

пять + 12 =

Сейчас читают:
top