Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

23550 Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

Французький хетчбек С-класу з самого моменту своєї появи відрізнявся різноманітністю пропонованих кузовів. Renault Megane можна було побачити не тільки в класичному виконанні у вигляді хетчбека або седана, але і купе і навіть кабріолет. Проте в третьому поколінні, яке протрималося на конвеєрі з 2008 по 2016 рік, стало на одну версію менше. А вся справа в тому, що седан раптом оперился, і став пропонуватися, як самостійна модель. Нам він добре відомий під ім’ям Renault Fluence. Такий хід був зроблений з прицілом на ринки Східної Європи і Азії, де седани більш популярні і дистанціювання від хетчбека могло зіграти на руку. Вже не знаю, які висновки зробили маркетологи, але в новому, четвертому поколінні, знову з’явився Renault Megane Sedan.

Лінь читати тест-драйв? Дивіться наш відеоогляд:

Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

C новим Megane, звичайно ж, в кузові хетчбек, ми знайомилися ще рік тому. Тоді в нашому тестовому гаражі побувала топова модифікація з відомим дизелем 1.5 і шестиступінчастою преселективною коробкою EDC. Автомобіль нам сподобався, і ми стали чекати його нових виконань. Було очевидно, що якщо інші версії і під питанням, то седан наше представництво виведе на ринок у будь-якому випадку. Адже популярність цього кузова як і раніше висока! Його черга настав взимку 2017, коли машину вперше показали журналістам, а ми записалися в чергу на тест-драйв. Само собою, нам хотілося випробувати не старий атмосферне 1.6 і навіть не дизель, а нову в’язку турбірованного 1.2 і семиступінчастою коробки EDC. І такий Меган в тестовому парку знайшовся!

Якщо поглянути на прайс-лист, то така модифікація опиниться в самому правому стовпчику. Пропонується вона тільки в топовому рівні оснащення Intense і потягне на 24.000$ без урахування деяких додаткових опцій. З них на тестовому екземплярі були встановлені LED-фари, обігрів рульового колеса, передній парктронік, допомога при паркуванні і 17 литі диски. Весь цей набір підняв ціну седана до 25 тисяч. І як виявилося, це ще не межа. Для «повного фаршу» можна дозамовити також панорамний дах з люком і повністю шкіряний салон. Цікаво, що ціни на хетчбек і седан дуже схожі, а в базовому виконанні останній буде навіть дешевше!

Зовні і всередині

Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

Зовні трьохоб’ємний Renault Megane вийшов не менш красивим і цікавим, ніж двохоб’ємний. Відчуття, що корму тут просто пристыковали зовсім не виникає! З усіх ракурсів седан виглядає гармонійно, а нова стилістика бренду відразу виділяє його в потоці. Мова йде про нову оптиці, яка отримала дуже характерні С-образні ходові вогні спереду і довгі смужки ліхтарів ззаду. Як і в хетч, світяться вони по всій своїй ширині. Цікавий нюанс з’ясувався в ході практичної експлуатації — кришка багажника тут сталева, але її лицьова частина виконана з пластику. По всій видимості, так легше і вигідніше у виробництві.

Дивіться також:  Ford Transit: фургон на все случаи жизни. Ford Transit Kombi

Зрозуміло, седан буде побільше свого п’ятидверного побратима: він довший на 273 мм (4632 мм проти 4359 мм), а колісна база більше на 43 мм (2711 мм проти 2669 мм). Хоча платформа для них використана загальна — модульна CMF C/D. Не зайвим буде порівняти нинішній Меган седан з його попередником Флюенс. Останній хоч і виявиться менше, але зовсім несуттєво: -14 мм в довжину і -9 мм колісній базі.

Деяку схожість в автомобілях простежується в похилу лінію даху, але сучасник оформлений помітно цікавіше свого попередника! Сподобалося, що дизайнери не поскупилися на різні дрібні елементи, які вдало доповнили вигляд седана. І наостанок, цікава деталь: кришка багажника при погляді в профіль здається дуже маленькою, так що за незнання цей седан можна прийняти, наприклад, за ліфтбек.

Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

Так само, як Megane хетчбек Megane седан однакові від кінчика переднього бампера до середньої стійки, так само вони ідентичні в передній частині салону. Та ж передня панель з м’якого пластику, та цифрова панель приладів по центру і вертикальний монітор мультимедійної системи R-Link 2 діагоналлю 8.7 дюйма. І хоча багато його лають, в користуванні він не менш зручний, ніж класичні прямокутні дисплеї. Зрештою, у Tesla такий же, тільки більше. Інша справа, що його окантовка, на якій розташовані деякі сенсорні клавіші, на практиці виявляється дуже маркою.

Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

Хоча в завершеності стилю центральній консолі не відмовиш. Розробники чимало уваги приділили можливостям персоналізації інтерфейсу і зручності роботи з ним, причому це поширюється і на приладову панель — хочеш, міняй підсвічування, хочеш, вибирай інші шкали. Кольори, правда, вийшли кричущі, зате при виборі режимів їзди, а їх тут цілих п’ять, є навіть невелика анімація. Меню має кілька робочих столів, на головний з яких виводиться показання навігації та аудіосистеми. А кілька інших можна сформувати за своїм розсудом. Зауважу, що вбудовані карти були лише СНД, а карти Європи, очевидно, пропонуються за доплату.

Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

З відмінностей, які я помітив у порівнянні з минулим тестовим Меганом, була комбінована оббивка. В даному випадку тканинні вставки по центру сидінь замінили велюрові. В іншому повторюватися немає сенсу, рік тому ми вже детально розповіли про наші враження:

Renault Megane. Здатність дивувати

Дивіться також:  Арт-об'єкт. Infiniti Q60 Coupe

Куди цікавіше дізнатися, як проявить себе новий Меган седан щодо пасажирів заднього ряду? Не найвищий дверний проріз змушує пригинатися в момент посадки, до того ж він ще «підгорнутий» знизу, але це не так сильно заважає. По запасу вільного місця для ніг тут все чудово — його з надлишком. Однак більш рослі сідоки, ніж я (1.82 м), просто впруться головою в стелю! Начебто і формування тут є, але відкинеш голову на підголівник — і не поміщаєшся комфортно. Чому розробники не приділили достатньо уваги цього моменту і не погралися з висотою дивана для мене залишилося загадкою. До опцій додаткового комфорту можна зарахувати свої дефлектори обдування, у спеку вони дуже знадобляться!

Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan

Один з ключових елементів цього тест-драйву — багажне відділення – порадує непоганий місткістю, еквівалентної 503 літрів об’єму. Але за цим параметром Megane Sedan все одно поступиться Fluence з його 530 літрами. Сам «автомобільний трюм» має вузьким по висоті, але широким отвором, а в простягається на глибину 1 метр. Внутрішня обробка типова для машин даного класу. Все зроблено добротно, але без надмірностей. Є маленька кишеня для дрібниць, звичайні петлі прикриті обшивкою, але т. зв. «стеля» багажника це голе залізо. Добре хоч при складанні спинок дивана його оголюється мінімум. Але очікувано утворюється сходинка замість рівної підлоги. Ну і молодці, що не стали економити на ручці для закриття кришки. Але от з її відкриттям спостерігаються деякі складнощі. Заради краси її позбавили клавіші відкривання (хоча могли б заховати на піктограмі) з-за чого потрібно відкривати її ключа або з салону.

Renault Megane Sedan. Знову разом. Renault Megane Sedan


Драйв

У кожній з комплектацій Renault Megane Sedan доступний і бензиновий і дизельний мотори, ось тільки коробки до них пропонуються різні. В базі це «механіка», в середній може бути і варіатор, а от топові йдуть тільки з EDC. Здавалося б, для дизеля і бензину різниця полягає лише в додатковій передачі для останнього, на перевірку виявилося не зовсім так. Семиступенчая преселективна КПП перемикається не тільки м’якше і плавніше, але і не «затинається» на перших двох ступенях. А адже це були головні претензії до шестиступінчастою EDC! Таким чином, бензиновий 1.2 працює з більш досконалим «автоматом», роботою якого я залишився повністю задоволений!

Що стосується самого силового агрегату, то це чотирициліндровий турбований мотор, що розвиває 130 л. с. Пік моменту 205 Ньютонів припадає на 2000 оборотів, але він поступово спадає, його вдало розподілили фактично тисяч десь до чотирьох. У міському потоці такий Меган відчуває себе як риба у воді. Бадьоро набирає швидкість і відмінно лягає в потоці. Ніяких зайвих примусу з боку водія і ніяких «надривів» з боку машини. Своїм легким і чуйним характером в їзді цей автомобіль сподобався в першу чергу.

Дивіться також:  Какие сюрпризы приготовил кроссовер Chery Tiggo 7 Pro. Chery Tiggo 7 PRO

А що ж динаміка розгону? Захистить наш підопічний і без того не найшвидші 10.8 сек? На вимірах вийшли 11.1 секунд до «сотні», що в принципі майже відповідає паспортним даним. Ну і щоб швидко їхати даний мотор потрібно не соромитися крутити.

Французи не стали зраджувати собі і розмінюватися на багатоважеля підвіску ззаду. Тому тут встановлена скручиваемая балка, спасибі, що добре налаштована. Як для ходової такого типу можна навіть сказати на відмінно, але на жаль, погані дороги вона не дуже любить. Потрапите на поганий асфальт у віражі, може трохи з траєкторії зіскочити, а на дорозі затяжного поганої якості починає надмірно нервувати.

Разом з цим седан виявився добре збалансований. Двигун, коробка передач і ходова тут вдало поєднуються один з одним, і якщо ви виберете спортивний режим їзди, то зможете переконатися в цьому особисто. У порівнянні з хетчбеком, седан більш впевнено стоїть на траєкторії і також зрозумілий в їзді. В цілому, ходова втратила під всеїдності, але стала краще тримати машину в віражах. А ось дорожній просвіт одкровенням не став. 140 мм по нашим фірмовим вимірами. Що ж, цілком нормально для седана.

Витрата під час тесту вийшло як в тому анекдоті: «сім-вісім». І це при заявлених 7 літрів в місті. Так, цифра ця досяжна, але швидше в порожньому вечірньому місті. Бо частіше у нас відображалися 8 літрів витрати або близько того. Не будемо забывть про економічному режимі, який допоможе заощадити близько літра бензину.

Підводимо підсумки

Безумовно, у порівнянні зі своїм попередником новий Megane седан дає величезну фору. Він помітно гарніше зовні, він цікавіше всередині, він в принципі сучаснішою. Тільки якщо не брати в розрахунок стартові комплектації, де техніка залишилася колишньою. Є у седана і і мінуси. Зараз я кажу про тісному задньому сидінні, яке немов без поліпшень перекочувало сюди з Fluence.

А кого з конкурентів виберете Ви? Клікніть на авто, яке вибрали, і дізнайтеся рейтинг!

Що стосується цінової політики, то вилка цін на новий Megane седан простягається від 18 до 24 тис. $ Такої прайс можна вважати актуальним в класі і цілком конкурентоспроможним. Ну що ж, зуміє седан надати підтримку хетчбеку і дати відсіч конкурентам, що наступає по всіх фронтах, ми дізнаємося ближче до кінця року.

26 липня 2017 року. , InfoCar.ua

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

восемнадцать − четырнадцать =

Сейчас читают:
top