Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

20906 Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Навіщо виправляти, якщо можна покращити? Творці оновленого лифтбека Skoda Rapid по ходу рестайлінгу сконцентрувалися не на виправленні недоліків, на які вказує окремий ринок, а на загальних поліпшення. Клієнти нашої країни скаржаться на надмірну жорсткість підвіски — інженери стверджують, що принципово шасі нічого не міняли. Рівень комфорту залишиться колишнім.

Наші Рапід, як і раніше, будуть відрізнятися від європейських збільшеним майже на сантиметр до 170 мм дорожнім просвітом. З опціонними 16-дюймовими колесами кліренс повинен бути ще більше: висота боковини шин збільшена на дев’ять міліметрів, щоб краще протистояти сильним ударам. Припухлі колеса 195/55 R16 побічно можуть благотворно вплинути і на плавність ходу. Але її поліпшення не самоціль, так і перевірити це можна буде тільки вдома.

Рестайлінг не зробив Rapid м’якше або динамічніше, але привніс кілька корисних і іноді несподіваних новин.

Європейська лінійка двигунів змінилася. Замість «четвірки» об’ємом 1,2 л на Rapid тепер ставиться наддувний літрова «трійка» в двох ступенях форсировки: 95 л. с. і 110. Мотор просто чудовий: тихий і тяговітий — 110-сильна модифікація видає ті ж 200 Н•м, що і топова «турбочетвірка» 1.4 TSI потужністю 125 «коней». У нас же все як і раніше. Середньостатистичного покупця Рапіда трехцилиндровость бентежить, тому найбільш доступним залишиться «атмосферник» 1.6 (155 Н•м), що розвиває в залежності від версії або 90 л. с., або 110.

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Шумоізоляція допрацьовувалася під версію 1.0 — вона сама тиха. На німецькому асфальті до 100 км/год такий Rapid не докучає звуком шин. Дизельний Rapid гучніше інших.

Турбодизель 1.6 (110 л. с. і 250 Н•м) нашим клієнтам не подобається насамперед ціною, от його і не буде, як не було. Хоча щастить відмінно, докучаючи хіба що зайвим шумовим фоном. Трансмісії у нас теж незмінно свої: п’ятиступінчаста «механіка» замість європейської шестиступінчастою і шестидіапазонний «автомат» замість преселективного «робот» DSG з сімома передачами. Не хоче народ в масі своїй коробка з двома зчепленнями, і на те у нього є причини. У нас DSG використовується тільки в поєднанні з потужним 125-сильним двигуном 1.4 TSI. Особливою популярністю він не користується, але на тест-драйві з бензинових тільки такі да літрові.

Дивіться також:  Volvo XC40 Plug-in Hybrid. Технологичая премиальность компактного размера. Volvo XC40

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Перш заводські датчики паркування спереду Рапіду були недоступні.

Якщо ви не володієте фотографічною пам’яттю в поєднанні з досконалим знанням модельного ряду, то навряд чи помітите нові фари зі смужками діодних ходових вогнів, оновлені противотуманки і тоновані задні ліхтарі зі світлодіодами у формі букви С. Якщо поставити новий автомобіль поруч зі старим, можна подумати, що лінійка просто поповнилася більш багатою комплектацією. Але оптика-то тепер биксеноновая — це новина. Не було раніше і датчика дощу, прихованого від очей. Разом з ним з’явилася функція автоматичного управління дальнім світлом — рідкість для B-сегмента. Протитуманки використовуються, крім іншого, ще й для підсвічування поворотів.

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Безключовий доступ і запуск двигуна кнопкою в якості опції доступні на всіх ринках. Підлокітник, як і раніше, заважає користуватися стоянковим гальмом.

У салоні нововведення помітити простіше: перероблені прилади, на дверях з’явилися м’які підлокітники з прострочуванням і красиві гранчасті ручки. Змінилися блок клімат-контролю, дефлектори вентиляції, дизайн поперечної декоративної вставки. Мультимедійні системи Swing і Amundsen додали в діагоналі приблизно на півдюйма. Тепер Rapid можна замовити з системою smart Link, яка дозволяє пов’язати Rapid зі смартфоном за допомогою систем Android Auto, Apple CarPlay або MirrorLink. Ну і парасольку в ніші під переднім пасажирським кріслом, як в Октавії.

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Опціональні спортивні крісла з інтегрованими підголовниками прекрасні. Відмінна геометрія, приємний наповнювач, хороша бічна підтримка. Стандартні сидіння не сильно поступаються в зручності, але виглядають простіше.

У розпорядженні задніх пасажирів тепер — пара USB-роз’ємів або підігрів сидінь. Замовити обидві ці опції, схоже, не вийде: кнопки і розетки ділять одне і те ж місце. Вам вирішувати, що важливіше — тепло або повні акумулятори. У європейців є можливість замовити систему Skoda Connect з роздачею Wi-Fi, даними про пробки в реальному часі, зведеннями цін на паливо та прогнозом погоди, а також розважальну систему для задніх пасажирів. У випадку з калузької складанням це недоступна розкіш, як і функція автоматичного гальмування у небезпечних ситуаціях, що працює на швидкості до 30 км/год…

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Задні дивани різних версій відрізняються тільки оббивкою.

Враження від їздовий частини цієї презентації представляють практичний інтерес для п’яти-шести відсотків покупців Рапіда, обирають топ-модель, тому коротко. Універсальний для всіх ринків мотор 1.4 хороший: тяги достатньо, розгін цілком упевнений. Навіть паспортні дев’ять секунд до сотні — це і не мало, й не багато. Нелюбимий у нас «робот» майже бездоганний. Давно у мене не було такого взаєморозуміння з зазвичай свавільної коробкою. І вона передачі перемикає плавно, і тримає їх на розгоні, скільки треба, і знижується вчасно та акуратно. Але все це за рахунок деякої поважності: присутні невеликі затримки між перемиканнями.

Дивіться також:  Дивимося на нове життя. Aston Martin DB11

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Прокотившись по серпантину, перестаю скаржитися на жорсткість підвіски: малі крени, реакції швидкі. На Рапіді весело їхати швидко, що несподівано, адже середньому європейському покупцеві близько 50 років.

Тим, кому просто цікаво, як їде Rapid на трьох циліндрах, скажу наступне: не знаючи модифікації, легко прийняти літровий мотор за 1.4. Я поїздив тільки на більш потужної 110-сильної версії. Паспортне час розгону до 100 км/год у неї всього на 0,8 с гірше, ніж у топовій. При цьому завдяки ідентичного моменту (нехай і доступному в трохи вужчому діапазоні) Rapid 1.0 відмінно і прискорюється з місця і з ходу, причому навіть на високих передачах. Шестиступінчаста «механіка» працює дуже чітко, ходи важеля досить короткі. Зчеплення дуже інформативно: педаль приємно важка, але не занадто. Взаєморозуміння з таким силовим агрегатом знаходиш моментально.

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Нові прилади візуально чистіше і читаються краще, але радіальна оцифровка на місці і не всім подобається.

Машина з двигуном 1.4 жорсткіше, ніж з літровим. Можливо, із-за різниці в масі: сама по собі «турбочетвірка» важче, а ще DSG. Хоча не назву підвіску дубовий. Я знайшов в Німеччині купини: трусить, звичайно, але нерівності відпрацьовуються пружно, без ударів і гострих стусанів. І шумновато. На розгоні двигун басовито буркоче, претендуючи на спортивність, а із зростанням швидкості в салон проникають аеродинамічні шуми і гул шин. Припустимо, можна замінити голосистий Bridgestone моделі Potenza, на якому я в свій час від’їздив кілька сезонів, на щось більш тихе. Або витратитися на додаткову звукоізоляцію кузова. А ось з шумом вітру, швидше за все, нічого не поробиш.

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Вже оголошені ціни і замовлення приймаються.

З урахуванням нашої місцевої специфіки рестайлінг Рапіда виявився ще більш консервативним, ніж у випадку з оновленою нещодавно Октавией. У тій хоча б в очах двоїться, а тут без прайс-листа взагалі не розберешся. Skoda налягає на свої 19 розумних рішень (скребочки-кишеньки-сіточки), але нового там — парасольку і задні USB-розетки, заради яких мало хто у нас відмовиться від підігріву. Підкреслюється, що стало вигідніше купувати дорогі версії. Але дива не сталося: базова машина подорожчала. Безперечно: Rapid дуже успішний продукт, але і конкуренція в класі ахова. Потрібен більш креативний підхід.

Дивіться також:  В погоне за миллениалами. Cadillac XT4

Техніка

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

В основі Рапіда — платформа седана Volkswagen Polo, але база довша, колія ширше, а модулі підвісок запозичені у інших Шкод. Наприклад, передні стійки McPherson — у Фабії, хоча вся конструкція посилена і адаптована під більш важкі мотори і велику загальну масу. Ззаду скручуюся балка від Октавії першого покоління. Товщина переднього стабілізатора поперечної стійкості становить 20 мм, заднього — 18 мм. В Європі пакет для поганих доріг, який збільшує кліренс на 15 мм спереду і на 12 ззаду, у машин нашої збірки за замовчуванням дорожній просвіт збільшився з 136 до 170 мм.

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Рядний чотирициліндровий двигун 1.4 TSI (125 л. с., 200 Н•м) — найбільш потужний бензиновий агрегат, доступний на Рапіді. У «четвірки» з алюмінієвим блоком і чавунними гільзами циліндрів безпосередній впорскування палива (форсунки з шістьма отворами розпорошують суміш під тиском до 150 бар), компактний турбокомпресор з робочим тиском 1,8 бару і фазер на впуску. Випускний колектор інтегрований в головку блоку для скорочення шляху відпрацьованих газів, так і турбіна працює ефективніше, і каталізатор прогрівається швидше.

Дивуємося скромності змін. Skoda Rapid

Трициліндровий турбомотор 1.0 належить до сімейства EA211 і виробляється на заводі в Млада-Болеславі. Тут алюмінієвий блок і поршні, ковані шатуни і відсутня балансирный вал — за непотрібністю. У двигуна два контуру охолодження і пара окремих термостатів, що дозволило забезпечити особливий температурний режим для головки блоку з інтегрованим випускним колектором. Такий мотор важить 82 кг, що на 10 кг легше «четвірки» 1.2.

Автор: Борис Ульзибат

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Авто огляд)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

7 − один =

Сейчас читают:
top