«Время и стекло» знялася в рекламному ролику Vodafone

44367 «Время и стекло» знялася в рекламному ролику Vodafone

В Україні стартувала рекламна кампанія за участю найпопулярнішою в Україні музичного гурту «Время и стекло», на підтримку спільної пропозиції від Vodafone та YouTube.«Время и стекло» знялася в рекламному ролику Vodafone

В основі сюжету покладено ідею можливості залишатися в YouTube з улюбленими героями або виконавцями незалежно від ситуацій. Над роликом тривалістю 30 секунд працювала найкраща команда в Україні:

– рекламне агентство McCann Kyiv займає 1 місце в рейтингу ефективності за результатами Effie Awards Ukraine 2018 Всеукраїнської рекламної коаліції, а також 8 місце за версією Effie Effectiveness Index 2019 в Європі;

– продакшн студія The Martini Shot призер Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2020;

– режисер і відомий український кліпмейкер Леонід Колосовский, визнаний «кліпмейкер року» за версією української музичної премії М1 Music Awards.

Завдяки ексклюзивній пропозиції «YouTube без перерви», клієнти оператора можуть протягом чотирьох місяців безкоштовно користуватися підпискою YouTube Premium та безлімітним відео трафіком. Ще до старту масштабної кампанії такою можливістю вже скористалися десятки тисяч клієнтів.

Основні переваги YouTube Premium:

  • Дивіться відео без реклами
  • Завантажуйте відео й дивіться офлайн
  • Слухайте у фоновому режимі під час використання інших програм або при заблокованому екрані
  • А також доступ до YouTube Music Premium і YouTube Kids без реклами.

Основні можливості послуги Video PASS від Vodafone:

  • Безлімітний трафік на YouTube і низка інших відеосервісів.

Активація пропозиції відбувається за три прості кроки:

  1. Необхідно на смартфоні ввести USSD-код *313#
  2. Отримати SMS з посиланням для активації підписки YouTube Premium
  3. Перейти за посиланням, ввести необхідні дані.

Пропозиція «YouTube без перерви» діє з 1 червня 2020 року для всіх абонентів контрактної та передплаченої форми обслуговування, у яких немає діючих або раніше оформлених платних або безкоштовних підписок на YouTube Premium, YouTube Music Premium, Google Play Music, YouTube RED або YouTube Kids і буде доступна для підключення до 30 вересня 2020 року (дата закінчення акції може змінюватися). Підписка поширюється на всі пристрої, що підтримують додаток YouTube (телевізори, браузери, планшети, смартфони).

Дивіться також:  Коротка шкіряна спідниця — стильно або вульгарно?

За кілька днів до закінчення безкоштовного пробного періоду користувач отримає повідомлення про продовження підписки YouTube Premium і послуги Video PASS вже на платній основі. З п’ятого місяця підписка і послуга будуть автоматично переведені в платний режим відповідно до тарифів на дану послугу й підписку. З детальними умовами акції можна ознайомитися на сайті: www.vodafone.ua/youtube

Автор:
Дата:
Из той же категории: (Новини)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

один + десять =

Сейчас читают:
top